///Naitsirk Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 Fikk et kjempetilbud på ny front til bilen min for en halvtimes tid siden da Dum som jeg er så takker jeg pent nei, da jeg hiver meg ut i grøfta istede og Audi'en som var ute å kjørte "rally" i 40-sona sneier meg og peiser videre da han ikke klarte svingen og kom over i kjørefeltet mitt..ikke så rart i grunn når det er stålis og har minst den dobbelte hastigheten enn tillatt i en 90 graders sving
Glenno Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Lekre bilder fra hoppbakken Kristian. Tatt bilder der oppe selv flere ganger også. Fint sted ta bilder. Fått ødelagt mye eller? Var ikke sølvgrå mersedes altså, he he.
Mpowerman Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Ett lite spørsmål bare av nyskjerrighet: Hva ga du for den M5diffen? Har lett ganske lenge, men finner bare noen med fantasipriser. 10.000,-+++++
S.Arnesen Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Fikk et kjempetilbud på ny front til bilen min for en halvtimes tid siden da Dum som jeg er så takker jeg pent nei Det er flere av oss ja. Har hatt så mange muligheter til å få lakkert de delene jeg skulle ha lakkert i vinter, men dum som jeg er så bremser jeg vær gang
///Naitsirk Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Ett lite spørsmål bare av nyskjerrighet: Hva ga du for den M5diffen? Har lett ganske lenge, men finner bare noen med fantasipriser. 10.000,-+++++ Jeg ga 6000 SEK for den...
opeth84 Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Tja...syns ikke det ble så aller værst egentlig jeg Hvor fikk du tak i den lille spoileren der? Frister å ha meg noe slikt selv, nå som jeg har kjøpt meg E39 selv! Gleder meg som en unge til å hente den nå Tøffe frontlykter også,forresten. Hva heter de?
///Naitsirk Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Frontlyktene er orginale Hella lykter Her kjøpte jeg spoileren : http://cgi.ebay.co.uk/Painted-BMW-E39-M ... 414bca1a4d
opeth84 Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Frontlyktene er orginale Hella lykter Her kjøpte jeg spoileren : http://cgi.ebay.co.uk/Painted-BMW-E39-M ... 414bca1a4d Tusen takk for hjelpen Du vet ikke om de har slik spoiler på norske nettsider da? Hva heter denne type spoiler egentlig?
///Naitsirk Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Både Koed, GS og Schmiedmann selger denne typen spoiler/list, blir bare kalt for m-tech-/m5- spoiler
Glenno Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Ble det M5diffen inatt? fikk noen bilder av gale gutter som skrudde inatt .
helgeb Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 han skiftet ut foringer i traversen bak, jeg stod for inntaket av pils he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå