Gå til innhold

Kristian's Hvite E39 *Solgt*


///Naitsirk
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan du forklare hvordan du gjore det me hengerfeste? :) Gjerne legge ut bilder også :)

hehe....jeg fant fort ut at hengerfeste og 4rørs eksos ikke passer bra sammen ja ;) Så løsningen betydde litt mer jobb en ventet...jeg endte med å ta frem vinkelsliperen og kappe ut litt av hjulbrønnen, så jeg fikk plass til 2" røret som gikk på tvers. Så kjøpte jeg en 1mm stålplate og formet den til slik at den passet sånn noenlundte rundt der jeg hadde kappet hjulbrønnen. Tok med bilen på jobben og sveiset sammen hjulbrønnen igjen, brukte så en 0.5 kg stålplast og gikk over kantene og til slutt smurte det inn med tectyl ;) U see...null stress i grilldress :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! :D sånn eksos og fanger skal jeg også ha på min! 8) konge det der.fin lyd eller?? :wink:

Takker :) Litt grøvere lyd under 2000rpm og på tomgang...ellers kan jeg ikke høre store forskjellen fra inni bilen..men mulig det høres annerledes ut fra utsiden :S ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert! ja, diffusor i svart hadde kanskje passet bedre. ;)

Ja det var en liten vurderings-sak jeg hadde før jeg sku lakkere...så mye på forskjellige bilder av hvite M5'er med svart/hvit diffusor og bestemte meg da for å gå for hvit. Kanskje jeg bare skal bestille en extra diffusor i karbon ?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut noen flere bilder fra i dag jeg :) Ble litt bedre enn de i snøværet.. .Jeg har faktisk en svart faceliftgrill liggende her som jeg hadde på før...kan sees på bildene på side 1 ;) Så kanskje jeg skal bytte tilbake til den igjen å se åssen det blir nå :? ??

510ztm7qha8j6hjefm8d.jpg

onxyoyh859rp8u1zfs6w.jpg

oto6qwjsab3wv8623ee6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei ein ny bil med m-plast. Blei rå lakkert..

Kva som er neste på ønske lista?

M52B28 motor er nok neste på lista gitt..hehe. Men det kommer nok helt ann på åssen det blir med tid og penger fremover. Får igjen en haug av penger på skatten til sommern så da ere store muligheter :) Ellers så skal jeg snart handle meg nye sommersko av Morty999 her på forumet ;) Så det blir bra vett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...