///Naitsirk Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 takker for tilbakemeldinger Jeg får se etterhvert om diffusor kanksje blir lakkert svart, men blir ikke med det første ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Ja det ble veldig stor forskjell veldig fint , men som det er nevnt her så burde du ha lakka det svart , hadde blitt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Kan du forklare hvordan du gjore det me hengerfeste? Gjerne legge ut bilder også hehe....jeg fant fort ut at hengerfeste og 4rørs eksos ikke passer bra sammen ja Så løsningen betydde litt mer jobb en ventet...jeg endte med å ta frem vinkelsliperen og kappe ut litt av hjulbrønnen, så jeg fikk plass til 2" røret som gikk på tvers. Så kjøpte jeg en 1mm stålplate og formet den til slik at den passet sånn noenlundte rundt der jeg hadde kappet hjulbrønnen. Tok med bilen på jobben og sveiset sammen hjulbrønnen igjen, brukte så en 0.5 kg stålplast og gikk over kantene og til slutt smurte det inn med tectyl U see...null stress i grilldress hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Fin bil! sånn eksos og fanger skal jeg også ha på min! konge det der.fin lyd eller?? Takker Litt grøvere lyd under 2000rpm og på tomgang...ellers kan jeg ikke høre store forskjellen fra inni bilen..men mulig det høres annerledes ut fra utsiden :S ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Lekkert! ja, diffusor i svart hadde kanskje passet bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Lekkert! ja, diffusor i svart hadde kanskje passet bedre. Ja det var en liten vurderings-sak jeg hadde før jeg sku lakkere...så mye på forskjellige bilder av hvite M5'er med svart/hvit diffusor og bestemte meg da for å gå for hvit. Kanskje jeg bare skal bestille en extra diffusor i karbon ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvaag Hansen Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Gratulerer det ble meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Nice!! Sort grill hadde vært konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Legger ut noen flere bilder fra i dag jeg Ble litt bedre enn de i snøværet.. .Jeg har faktisk en svart faceliftgrill liggende her som jeg hadde på før...kan sees på bildene på side 1 Så kanskje jeg skal bytte tilbake til den igjen å se åssen det blir nå ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Blei ein ny bil med m-plast. Blei rå lakkert.. Kva som er neste på ønske lista? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Blei ein ny bil med m-plast. Blei rå lakkert.. Kva som er neste på ønske lista? M52B28 motor er nok neste på lista gitt..hehe. Men det kommer nok helt ann på åssen det blir med tid og penger fremover. Får igjen en haug av penger på skatten til sommern så da ere store muligheter Ellers så skal jeg snart handle meg nye sommersko av Morty999 her på forumet Så det blir bra vett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Ja som jeg tenkte meg ble dette supert dubbert dette Kristian. Hadde gjort seg med de felgene fra Morten . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Trur du det finnes flere hvite E39 her til lands som ser slik ut glenn?? Håper ikke det ihvertfall..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Ja må si det har vært et løft siden bimmers.no treffet i Drammen i sommer gitt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Ja det får'n si du =) Men klart at det skal ikke så mye til for å få en E39 til å se slik ut..og ikke koster det skjorta heller lissom.. Så all ære til de gutta som koster på E30'ene sine mangfoldige 1000 lapper på syke turbobygg ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå