Gå til innhold

Min E39 530i - 2002

Snusfenrik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

.iuygf7uygb

Den tok jeg ikke helt...

...vennligst prøv igjen! :lol:

du er fjerde eier ikke tredje, i følge beskrivelsen din på første siden.

Hvordan det?

1 eier kjøper den ny i italia.

2 eier henter den opp mens han bor i sverige, før han senere flytter til norge og tar bilen med seg.

3 eier er meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer :)

M-fangere skal jo på etterhvert, men har omtrent bare brukt penger på reperasjoner i det siste.

Stort sett min egen feil grunnet kjørestil... :roll:

Synes det var greit med svarte nyrer på shadowline bil med svarte felger :wink:

Derfor gjorde vi et forsøk!

Beholder chrom nyrer til det evt kommer på ikke-svarte felger og/eller jeg tar til vettet.

Jeg er jo egentlig av den typen som synes alt som ikke er originalt er en forbrytelse mot merket... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig totalt motstander av krom men bare se på bilen jeg har nå :roll:

Bare det er gjennomført pent er det bare bra å skille seg litt ut fra "bimmers.no oppskrift på pen BMW" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For såvidt enig med dere alle tre, men til syvende og sist blir det smak og behag.

Følte det riktig å gi det et forsøk på denne bilen, med full mulighet til å bytte tilbake kjapt og enkelt.

Jeg kan selv godta mye rart som folk gjør med bimmeren sin, men det finnes jo grenser der og. Men monsterfanger, scoop fra torshov/bilextra, billige alu vinger og krom speil, det utgår selvfølgelig med skyhøye kneløft og hornmusikk.

Uansett, igjen... takk for kommentarene! Godt å vite at det er noen der ute som ikke har lyst å lynsje meg på stedet akkurat nå :lol:

Slenger med et par dårlige mobilbilder fra i kveld:

i0iv9s1pgzl5ltod7khx.jpg

08voautuvzkilxjukfzn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i M`en!!!:) Det er jo berre ein motor å utv plastik og interiør;)

Dessuten har jo du ein ganske greie motor da?!!! :)

Synest ann e veldi flotte din altså!!!

Lyst å kjøpe meg ein -03 530d med full M-pakke å nice rims:)

Ikke så enkelt for oss med kjipeste interiør(stoff) og nesten null ekstra utstyr hehe.. :P Da blir M'en noe av en annen verden :lol:

Motoren er grei den, M54B30'n er det jo litt drag i, samtidig som vekten ikke blir all verdens. Og så får man jo 6'er lyd :wink:

Forbikjøringer går jo greit..

Er nok til å gruse det meste av vanlige biler en møter på, som har lite guff pga avgifter.. velkommen til norge! Her er den jo nesten rask :lol:

Drivstoff forbruket er jo ikke helt hinsides heller..

Takk igjen! :D

530d er gøy da.. må se gjeewaytee sin(er på forumet), er en og annen video på youtube av den.. 2002 530d touring, full m-pakke, med sånn power/tuning boks... den går alvorlig bra.. dreiemoment fra helvete og et helt ok forbruk av drivstoff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...