addem5 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 .iuygf7uygb Den tok jeg ikke helt... ...vennligst prøv igjen! du er fjerde eier ikke tredje, i følge beskrivelsen din på første siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 .iuygf7uygb Den tok jeg ikke helt... ...vennligst prøv igjen! du er fjerde eier ikke tredje, i følge beskrivelsen din på første siden. Hvordan det? 1 eier kjøper den ny i italia. 2 eier henter den opp mens han bor i sverige, før han senere flytter til norge og tar bilen med seg. 3 eier er meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Litt oppdateringer... Da var ny kardang kommet på plass! Gammel går i retur til BMW: Ellers, svarte nyrer montert! Kom gjerne med kommentarer! (Og ja, jeg har tatt vare på de originale chrom nyrene! Vi får se..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Tilbake med Chrom nyrene ASAP! Det der så rett og slett ikke ut Og hiv på noen Rondell 58 felger og en M-front, så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Kult når felgene også er mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Takk for kommentarer M-fangere skal jo på etterhvert, men har omtrent bare brukt penger på reperasjoner i det siste. Stort sett min egen feil grunnet kjørestil... Synes det var greit med svarte nyrer på shadowline bil med svarte felger Derfor gjorde vi et forsøk! Beholder chrom nyrer til det evt kommer på ikke-svarte felger og/eller jeg tar til vettet. Jeg er jo egentlig av den typen som synes alt som ikke er originalt er en forbrytelse mot merket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Er egentlig totalt motstander av krom men bare se på bilen jeg har nå Bare det er gjennomført pent er det bare bra å skille seg litt ut fra "bimmers.no oppskrift på pen BMW" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Jeg synes de svarte nyrene forsvinner i bilens farge. Liker bedre når nyrene vises En del av bmw frontn d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Tilbake med Chrom nyrene ASAP!Det der så rett og slett ikke ut Og hiv på noen Rondell 58 felger og en M-front, så blir det bra Alle E39 trenger ikke å være like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 For såvidt enig med dere alle tre, men til syvende og sist blir det smak og behag. Følte det riktig å gi det et forsøk på denne bilen, med full mulighet til å bytte tilbake kjapt og enkelt. Jeg kan selv godta mye rart som folk gjør med bimmeren sin, men det finnes jo grenser der og. Men monsterfanger, scoop fra torshov/bilextra, billige alu vinger og krom speil, det utgår selvfølgelig med skyhøye kneløft og hornmusikk. Uansett, igjen... takk for kommentarene! Godt å vite at det er noen der ute som ikke har lyst å lynsje meg på stedet akkurat nå Slenger med et par dårlige mobilbilder fra i kveld: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Liker bilen din altså:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Liker bilen din altså:) Hehe takk det samme! Grei bil dette her, for oss som ikke helt når opp til M5-klubben... enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Drit i M`en!!! Det er jo berre ein motor å utv plastik og interiør;) Dessuten har jo du ein ganske greie motor da?!!! Synest ann e veldi flotte din altså!!! Lyst å kjøpe meg ein -03 530d med full M-pakke å nice rims:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Drit i M`en!!! Det er jo berre ein motor å utv plastik og interiør;)Dessuten har jo du ein ganske greie motor da?!!! Synest ann e veldi flotte din altså!!! Lyst å kjøpe meg ein -03 530d med full M-pakke å nice rims:) Ikke så enkelt for oss med kjipeste interiør(stoff) og nesten null ekstra utstyr hehe.. Da blir M'en noe av en annen verden Motoren er grei den, M54B30'n er det jo litt drag i, samtidig som vekten ikke blir all verdens. Og så får man jo 6'er lyd Forbikjøringer går jo greit.. Er nok til å gruse det meste av vanlige biler en møter på, som har lite guff pga avgifter.. velkommen til norge! Her er den jo nesten rask Drivstoff forbruket er jo ikke helt hinsides heller.. Takk igjen! 530d er gøy da.. må se gjeewaytee sin(er på forumet), er en og annen video på youtube av den.. 2002 530d touring, full m-pakke, med sånn power/tuning boks... den går alvorlig bra.. dreiemoment fra helvete og et helt ok forbruk av drivstoff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Tar meg friheten til å linke til de første bildene fra kveldens photoshot.. CeeKay HappyHenke Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå