båbbærn Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Heisan. Jeg har nå søkt ein del gjennom forumet, og jeg finner ikke så mye ang eldre biler. Er det et uaktuelt tema her, eller finner jeg det bare ikke. Er det ev. noen som kan tipse om hvor jeg da ev. skal henvende meg i stedet? MVH Daniel
Astri Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Så lenge det er BMW så er du hjertelig velkommen uansett om det er en veteran eller nybil. Hiv inn bilder og fortell om prosjektet ditt.
tmice Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Velkommen, det er jo bare å lage deg en tråd, hvis du lurer på noe så er det muligens noen som kan hjelpe deg f.eks. E3 er jo en snaisen sak det, så hiv inn bilder hvis du har!
ChrZZ Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Problemet med å søke etter "E3" her på forumet, er at det er et for KORT søkeord. Søkefunksjonen har som minimum at det må være minst TRE bokstaver. Alle ord som er mindre enn minimumskravet, blir ikke tatt med i søket. Et godt eksempel på dette, er å søke etter "M3". Jeg TROR vi har nevnt ordet M3 en del ganger her inne Grunnen til denne begrensningen, er å redusere antall treff med ord/sammensetninger som er vanlige, og som da vil da mye ressurser å søke igjennom etter. Dette kan da f.eks. brukes til misbruk av serveren (redusere hastigheten på selve nettsiden). Hvis man skulle f.eks. søke etter ord som "er", "så", "på", etc, så vil dette da ta lang tid.. OG, velkommen som medlem! Denne tråden her vil nok få noen som er interessert i E3 til å kunne svare deg
Orjan Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Selv om Bimmers har et fabelaktig flott forum, så tror jeg kompetansen på de "klassiske" BMWene er bedre hos BMWCCN/02classic - http://www.adalias.no/thomas/forum/index.php.
ChrZZ Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Evt BMWCCN-forumet: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/index.htm
Fredrik Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Men vi vil gjerne at du skriver her inne også... noen av oss liker eldre BMW modeller bedre enn nyere modeller. Hadde jeg hatt tid og kunnskapene ville jeg nok hatt en E9 stående foran huset. BMW er dessverre ikke helt hva de har vært...
Der Barockengel Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Det kan se ut som om det er lite blest rundt BMWs 70-talls modeller her inne. Det skyldes nok først og fremst at de som virkelig liker disse bilene ikke har benyttet anledningen til å flytte inn og gjøre krav på sin del av oppmerksomheten i forumet. Og akkurat dét er jo noe som hadde vært hyggelig hvis skjedde snart.
Hyggmaister Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Der Barockangel, +1! Angående ren teknisk kompetanse, så tror jeg nok du kan få mye god hjelp også her inne
E46Johnny Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Vellkommen hit. klassisk BMW er bra, så det er bare å fyre av. Ikke glemm bilder av bilen som jeg drømte om i min ungdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå