MariusW Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Hei! Jeg har en sølvgrå E46, og lurer på hvordan svartlakkerte felger ville sett ut på denne bilen? Noen som har bilder av det? MÅ ikke være en E46 sedan, men helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 oi! Det var jo fint eller er jeg på jordet? :)Tror nesten jeg må ha noe sånt. Hva heter de felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Du er ikke på jordet nei.. Er vel zito titan om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 kjøp mine 19" m6 replica felger.. de passe perfekt til den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Jo men det er så vanlig hva skal du ha for dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Jo men det er så vanlig hva skal du ha for dem da? 19 toms m6 replica felger er ikke akkuratt daglig kost.. bare å gi bud http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 jeg tror de M6 felgene hadde kledd bilen din bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 heyyy! bilen min jo.. (akkurat solgt den.) var zito titan. 9.5x19 der var bilen stygg der.. fysj.. det første jeg gjorde var senk og felg. blei nye lykter bak, m tech2 osv på'n:) byttet forresten bort zito hjula etter to mnd. ELENDIG kvalitet. endte opp med tsw Vortex 9.5x19:) så ut som vindmøller når bilen kom trillende:) mye penere enn svarte hjul.. (det er ikke noe mindre daglidags med svarte hjul enn med m6) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Hmm ja de var ganske fine de og. Nå klarer jeg ikke helt bestemme meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Jo men det er så vanlig hva skal du ha for dem da? 19 toms m6 replica felger er ikke akkuratt daglig kost.. bare å gi bud http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91599 Dette sier selvsagt alle som enten har eller selger M6-felger Dem ER hverdagskost. Alt fra opel til nissan kjører med sånt Evt, prøve et senter som ikke er sort, men mer gunmetal (en kamerat av meg sin tidligere bil): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Syns mørke felger på sølv bil fungerer utmerket her er min. lakkerte felgene i vinter i en koksgrå farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Min mening er, ikke SORTE felger for all del. Å ikke M6 på en E46, de passer best på E90 eller M6. www.modbargains.com har masse snacks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå