uvex Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Noen som har en DIY med bilder på hvordan man trekker signalkabler bak enklest mulig i en E39, vet det ligger en link til en på forumet men den fungerer ikke !! Og er det noen som har høytalere til dør og hattehylle som de bil anbefale som passer bra ?
Nautiluz Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Focal A130 er mer eller mindre plug and play i e39. http://www.iceaudio.no/index.php?func=v ... 234a93ce87
mathisen Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Hvis man bruker for disse høytalerne i dørene. kan man bruke de orginale delfilterne i bilen eller må man koble om for å bruke de medfulgte delfilterne
wabby Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Delefilterene er innbygget i forsterkeren til BMW. Beste oppgraderingen er å bytte ut den forsterkeren.
BRIO Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Det er vel bare i Professional at delefiltrene er innebygget i forsterker. Ellers sitter det delefilter i dørene fremme. Jeg ville brukt delefilter som følger med de nye høyttalerne. Sikkert bedre og riktig avstemt i forhold til høyttalerne.
wabby Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Okey Kjekt å vite. Skal bytte ut forran i dørene en dag da jeg ikke syns lyden er god nok enda etter bytta av høytalere i tak, forsterkere og spiller
uvex Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Noen som har greit svar på det jeg egentlig spurte om da, hvordan er det å trekke signalkabler fra cd spiller og bak, har røsket ut baksetene, kan man legge kablene under listene ????? eller må man ut med teppe og shit, har 3 signalkabler som skal bak
Haug530D Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Noen som har greit svar på det jeg egentlig spurte om da, hvordan er det å trekke signalkabler fra cd spiller og bak, har røsket ut baksetene, kan man legge kablene under listene ????? eller må man ut med teppe og shit, har 3 signalkabler som skal bak Kan legge de under listene ja, er en kabelgate der, trenger ikke ut med setene for å gjøre dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå