Gå til innhold

97' E36 328i Coupe Samoa *Masse nye bilder i førsteposten!*

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda... er samme farge... synd at verkstedet jeg var hos var noen av de mest useriøse menneskene jeg har benyttet... de er store og burde vært seriøse. lakkereren hadde "glemt" å lakkere speilene. samtidig skulle de fikse noen skader på høyre forskjerm da her var ripet og litt bulket. av en eller annen grunn så har de glemt å fikse kanten på grillrammen. DETTE er for dårlig.

Da jeg kom hadde de glemt å legge på pakningen som skal på sideskjørtene. dette fikset de når jeg påpekte det. jeg skulle ta en rask titt under bilen for å se hvordan de hadde boret der. da viste det seg at de hadde glemt de 3 fremste hullene. lærlingen unskyldte seg med at dette var fordi han ikke kom til med boremaskinen. så om ikke dette var nok, så har de benyttet de store klipsene på baksiden av skjørtene.

lett forbannet som jeg var, fikk jeg ny time på tirsdag hvor de skal fikse opp i dette tullet. dette er høyest uakseptabelt og jeg anbefaler INGEN å benytte

FANA KARROSSERI OG LAKKSENTER.

Jeg skjønner ikke at det er mulig at 2 slike store aktører som disse og GS bildeler har rotet det til så jævlig som de har. attpåtil hadde sjefen på FANA KAROSS en veldig kort lunte. han hadde montert fronten som en slags plaster på såret og mente da at jeg ikke hadde noe å klage på at jeg fikk bilen en og en halv dag for seint...

når man først bruker så mye penger på en bil, så er det for jævlig at folk ikke kan gjøre ting skikkelig...

Resultatet ble bra, men jeg kan ikke slå meg til ro.... ikke ennå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du og frodo sin bil blir jo lik nesten. og bilen hans er FIN :)

din og ser bra ut utfra bilder hvertfall. får vel se den på treff snart?

Den er nok på plass neste søndag ja... så da har de sikkert fått lakkert speilene... ble en helt ny bil med komplett m-tech og 60/30 senk.

Vi får masa på Frodo_ om at han må komme... blir en sjelden opplevelse av 2 nesten identiske biler i den sære fargen... 8)

Man må lide litt for skjønnheten, men det heg har opplevd må være det man kaller "veldig uheldig". mitt eneste krav er å få det jeg ønsker.... og når jeg i tillegg betaler flesk for det, så bør F*** meg folk klare å levere også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo ta en tur til Bergen så kan vi ha samoa-treff ;P

Hørtes sært ut, men kan jo funke. lang vei?

Var vel mer ment som en spøk (litt tidlig på morgenen for min del), men ser jo Ferrari-folk som har delte streetmeets i USA fra tid til annen...på en parkeringsplass er det rødt, på en annen er det gult... ;P

I forhold til avstand er jeg i Østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo ta en tur til Bergen så kan vi ha samoa-treff ;P

Hørtes sært ut, men kan jo funke. lang vei?

Var vel mer ment som en spøk (litt tidlig på morgenen for min del), men ser jo Ferrari-folk som har delte streetmeets i USA fra tid til annen...på en parkeringsplass er det rødt, på en annen er det gult... ;P

I forhold til avstand er jeg i Østfold.

hehe... trodde ikke ferrari-eiere hadde tid til sånt... de som eier dyre biler er som regel folk som ikke interesserer seg for biler, men luksus. Usa er en sjanger for seg selv. ikke umulig at jeg drar den med på et vålertreff eller noe i den duren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... trodde ikke ferrari-eiere hadde tid til sånt... de som eier dyre biler er som regel folk som ikke interesserer seg for biler, men luksus. Usa er en sjanger for seg selv. ikke umulig at jeg drar den med på et vålertreff eller noe i den duren...

Rundt der hvor jeg bor i statene er det en del fete biler og mange av eierene er genuint interessert i bil, noe som er moro.

Det går faktisk ann å snakke med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får masa på Frodo_ om at han må komme... blir en sjelden opplevelse av 2 nesten identiske biler i den sære fargen... 8)

Jada jada, jeg sitter fast ute i havet til neste fredag så det hjelper lite :(

Men viss det blir treff på søndag 16. skal jeg prøve å få montert delene og komme ned :)

Ang bilen gleder jeg meg til å se den live. Eller begge to egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...