Ellingsen B. Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Flott e36 M-tech gjorde susen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 gratulera med nydlig bil ,, så bra strøken ut den.. følger med i tråden din.. Vil bli bra med nye felger å litt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Hvis det er org speilene til E36 du har lakkert opp, skal ikke festet lakkeres.M3 speilene derimot, lakkeres som en hel del. ja, jeg vet. og dette ble jeg egentlig forbannet over da jeg skulle hente bilen idag. at de klarer å gjøre ALT feil er jo helt fantastisk. Speilene er på nå og må si at jeg faktisk likte resultatet. bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Flott e36 M-tech gjorde susen ja! følte det var noe som manglet til speilene kom på plass.... selv om resultatet ikke er helt "etter boken", men det er jo det det handler om i disse dager.... å ha ren m-tech, men likevel noe som skiller seg ut uten at det blir for rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Trenger ikke da jeg har en sportsbil. Det tror jeg du skal prøve å si til gutta i Norsk sportsvogn klubb(NSK) Definisjonen på sportsbil er diskutert her før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Trenger ikke da jeg har en sportsbil. Det tror jeg du skal prøve å si til gutta i Norsk sportsvogn klubb(NSK) Definisjonen på sportsbil er diskutert her før mulig du tar det meste bare overfladisk, men var ment mellom min og dr s sin. definisjonen på er sportsbil er en evig lang smørbrødliste som ingen egentlig er enige om. viss du vil diskutere dette videre, så har bimmers en offisiell tulletråd. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Når Mazda MX-5 er en sportsbil så kan man jo begynne å undre litt hva de går etter Hvilke felger er planen til våren? Mine Motorsportfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Når Mazda MX-5 er en sportsbil så kan man jo begynne å undre litt hva de går etter Hvilke felger er planen til våren? Mine Motorsportfelger? sant det du sier der. men la oss ikke fundere på det. jeg føler iallefall at min bil er mer eller mindre en sportsbil, men det er det jeg føler. dine motorsport felger? har egentlig fått litt sansen for svarte felger med polert kant. i og med at jeg kjører en slags svart/samoa stil over hele bilen. ikke verre enn å lakkere motorsportfelgene dine da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 har egentlig fått litt sansen for svarte felger med polert kant. i og med at jeg kjører en slags svart/samoa stil over hele bilen. Been there, done that.. men gikk (heldigvis) fort over...Lurte jo på å kjøpe slike felger jeg har i svart med polert kant men er glad jeg ikke valgte de svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Når Mazda MX-5 er en sportsbil så kan man jo begynne å undre litt hva de går etter Hvilke felger er planen til våren? Mine Motorsportfelger? sant det du sier der. men la oss ikke fundere på det. jeg føler iallefall at min bil er mer eller mindre en sportsbil, men det er det jeg føler. dine motorsport felger? har egentlig fått litt sansen for svarte felger med polert kant. i og med at jeg kjører en slags svart/samoa stil over hele bilen. ikke verre enn å lakkere motorsportfelgene dine da Jeg har troen på at felger med sort senter og polert sølvkant vil se aggressivt ut. Vi må få tatt noen gode sidebilder av bilen din slik jeg kan photoshoppe det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Joda, kan jo bli bra, men det spørs hvilke felger det blir. Men jeg har mer tro på "vanlige" sølvfelger. mend et blir iallefall lett å skille bilene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 har heldigvis masser av tid til å gjøre et valg. photoshop tror jeg blir det viktigste verktøyet i avgjørelsen om hvilke felger som havner på den til våren. Her er noen bilder av felgene som jeg til nå har som favoritt: tror det bygger mye på å holde en hissig, aggressiv og clean look. er tross alt ikke angeleyes som skal på denne bilen. er heller ikke helt originalpolizei siden jeg prøver å kjøre noen uortodokse veier mtp lakkering og div. jeg synes iallefall det kan bli bra edit: dette er 19 tommere. er for stort så blir nok 18 eller lavere. her kommer kjørekomfort før look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 de felga var tøffe da, er det bbs LM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 17" motorsportfelger! Svarte felger ser ut som stålfelger, rullende tønner... Strøken bil! Hvor fant du denne til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå