Superbeetle Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Gratulerer, kommer nok til å kle bilen veldig bra Hvor var du å kjøpte dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 av "fosland" her på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Kjøpte du orginal M styling, eller er det kopi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 originalt: front sideskjørt uoriginalt: speil hekkfanger prøvde en haug forskjellige sideskjørt, men ingen hadde den passformen slik jeg ønsket. speilene er elektriske med varme og fungerer helt ypperlig. Har ingen av symptomene som kopispeil har. hekkfangeren har en veldig god passform derfor valgte jeg kopi. Skulle absolutt ha dtm leppen på frontfangeren (ikke støpt), så derfor valgte jeg original front. Kjøpte alt hos GS bildeler slik at jeg fikk sett og prøvd alt jeg kjøpte. noe hysterisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Ok Vurderer å kjøpe uorginal bakfanger og orginal framfanger selv btw pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Oppdatert med bilder i førsteposten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Dette bildet likte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 takk! likte det jeg og... motorsport emblem med motorsport innskrift og M emblem med M felg... synes det var snaxsne detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Ikke mye aktivitet her i det siste. Skal ha en god runde med meguiars! Har den komplette følelsen mange jakter etter i en bil. Ingen ting utestående, du kjører drømmebilen og er stolt over hver eneste kvadratcentimeter på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Ble bra med sommerhjula. Må ta noen nye bilder om en stund, når eg får på m-tech;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Ikke mye aktivitet her i det siste. Skal ha en god runde med meguiars! Har den komplette følelsen mange jakter etter i en bil. Ingen ting utestående, du kjører drømmebilen og er stolt over hver eneste kvadratcentimeter på bilen Yeah! Du får shine bilen og gjøre den photoshoot ready. Er hjemme ca 15 i morgen, vi får snakkes da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Ble bra med sommerhjula. Må ta noen nye bilder om en stund, når eg får på m-tech;) Planer om M-tech? Nice.. hele pakken da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Ja, begynt på nytt å kjøpe deler. Men denne gangen orginale deler. Må jo få litt samme look som dere, slik at det passer bedre på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Ja, begynt på nytt å kjøpe deler. Men denne gangen orginale deler. Et riktig valg. Blir nok bra det! Bare ikke lakker delene hos han som lakkerte speilene haha Får vel holde oss til topic ellers blir lars sur... ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 ja, sant. Er det vask og glansing til treffet på søndag som er planen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå