Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blei stjålet fra Valbergtårnet parkeringshall, for di som er litt mer lokalkjente....

Regner med at du har tatt kontakt med politi og parkeringsselskapet..?

den hallen der er jo såpass overvåka at tilogmed ei lita mus ikke vil komme seg rundt der uten å bli oppdaga.

Det er også kameraer i området rundt hele hallen.

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nå har jo endel folk tedens til å ha en nøkkel gjemt ved bilen tilfelle dem mister eller noe.. Selv har jeg funnet kontrolleren til defa alarmen min klistra opp i hjulbuen bak med sikaflex.. Kan ikke kalle det stort alarm da :P

Skrevet

ikke noe problem og stjele en gammel 520, ikke alle av dem som har startsperre engang, jeg har en 1998 den har ikke startsperre originalt, men har ettermontert en alarm, så nå er det startsperre, reduserte forsikringa med med 1500 i året + 0 i egenandel om det blir innbrudd eller den blir stjelt, men er sikkert ikke noe problem å ta en bil med startsperre, fins proffer.

men ut fra det bildet syntes jeg det er rart at noen gidder og engasjere seg i å stjele en femskyv med stoffseter liksom :D (lykkedagen deres)tar 30 dager fra saken er anmeldt til du skal ha penger på konto om det ikke skjer noe uventet i mellomtia....

Skrevet

Vel, da er saken løst, det er ingen som gidder å stjele en 11 år gammel 520.

Vi gikk ut i feil etasje i parkeringshuset.. :oops:

Og for de som har vært der så er etasjene identiske, så vi var begge overbeviste om at det var der vi hadde parkert.. Og når bilen da er bort = stjelt.. Så vi gikk rett ut og ringt politiet..

Når broderen tok turen innom for å se etter videokamera, fant han bilen stående akkurat der vi hadde parkert..

Gud eg kommer til å bli mobbet :lol:

Skrevet
ikke noe problem og stjele en gammel 520, ikke alle av dem som har startsperre engang, jeg har en 1998 den har ikke startsperre originalt, men har ettermontert en alarm, så nå er det startsperre, reduserte forsikringa med med 1500 i året + 0 i egenandel om det blir innbrudd eller den blir stjelt, men er sikkert ikke noe problem å ta en bil med startsperre, fins proffer.

men ut fra det bildet syntes jeg det er rart at noen gidder og engasjere seg i å stjele en femskyv med stoffseter liksom :D (lykkedagen deres)tar 30 dager fra saken er anmeldt til du skal ha penger på konto om det ikke skjer noe uventet i mellomtia....

Noe uventet skjedde....bilen er funnet.

Dørlåsen i orden,rattlås og tenningslås i orden og ingenting rappet eller ødelagt.

Han hadde gått ut i feil etasje i p-hallen :shock:

Har en svak mistanke om det kan bli litt mobbing i familieselskap de neste åra :D

Skrevet

Gratulerer!

Skulle likt å høre samtalen da dere ringte opp igjen til politi og forsikringsselskap! :D

- Men hadde fortsatt prøvd å finne ut hvor den siste nøkkelen har tatt veien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...