MariusW Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Nå må dere bare finne ut hvilken røver det var som tok bilen og parkerte den i en annen etasje!
Springsteen Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Det å finne igjen bilen er ikke alltid like lett Parkerte forran en svart yaris og ved siden av en sølvgrå volvo v70 i bygarasjen her i byn, kom tilbake, tok heisen opp der jeg trodde den stod, fant samme plassen; yaris forran, v70 på siden, men ikke min bil.. Tenkte mitt for å si det slik tok så heisen opp et hakk, og woops, der var alle tre på akkurat samme plass For utrolig til å være sant; ja skulle trodd det.. tilfeldigheter er grådig skremmende av og til
foo Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Hahaha Denne tråden dukker nok opp på forskjellige forum fremover
JoeNasty Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 HAHAHA! Men bedre å drite seg ut enn å miste bilen sin da
Syse Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Sinnsykt bra Bra det var dere som fant den og ikke f.eks. politiet =)
matsrh Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Haha! Har rotet meg vekk i parkeringshus selv når jeg skulle finne bilen engang. Er ikke alltid like lett
IN_ur_DREAMs Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Haha, Fine..... Sko forstått d hadde dåkkår vært d motsatta kjønn.
Springsteen Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Haha, Fine..... Sko forstått d hadde dåkkår vært d motsatta kjønn. Og i dette ligger du?
BreitBau Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Haha, Fine..... Sko forstått d hadde dåkkår vært d motsatta kjønn. Toskete uttalelse.. Minner meg om en episode der Lensmannen i Flå meldte "purka" si stjelt (politibilen på Flå er en 92 modell Hiace av gammel type).. Gikk ut i Hallingdølen og alt, forså å få vite da versktedet leste i Hallingdølen at bilen hans sto hos de.. Han hadde sett den der før helga Samme karen dro campingvogna si med samme bilen, og glemte at han hadde på blålys Har forøvrig glemt noenganger at bilen min står i garasjen.. Vond følelse..
RoaldJ Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 hahaha.. dagens!! ukas!! månedens beste!!!
bad_ip Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Hahaha! Må ha vært sinnsykt flaut å ringe politiet og forsikringsselskapet etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå