Gå til innhold

Skivene tar anig bremseklossen? e36.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bremse skivene foran tar ani bremseklossen, er det skadli? hva må gjøres?... hvis jeg har av hjulet og snurrer på skiven så går jo skiven rundt og det der, men den skraper anig, har det noe å si på eu kontroll?

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bremse skivene foran tar ani bremseklossen, er det skadli?

En gang til på norsk er du snill.

Jeg synes forøvrig at det er en stoor fordel at bremseklossene berører sbremseskivene innimellom, om det er det du forsøker å formidle.

Skrevet

Jeg synes forøvrig at det er en stoor fordel at bremseklossene berører sbremseskivene innimellom, om det er det du forsøker å formidle.

Du skjønte jævlig godt hva han mente så sånne der usaklige utsagn kan du ta på et annet forum!

Sorry off topic men blir provosert...

Men ja, det gjør ingenting om skivene slår borti. Så lenge de ikke lager sjenerende lyder!

Skrevet

Du skjønte jævlig godt hva han mente så sånne der usaklige utsagn kan du ta på et annet forum!

Ingen forutsetning av en trønder kan bergensk.. Les forumreglene.. På Bimmers er det norsk rettskrivningsordbok som gjelder. Sånn utblåsning kan du ta på ett annet forum.. Skjelle ut en fyr fordi han ønsker ett språk som er felles for hele Norge syns jeg ikke er god nok grunn.. Forøvrig mener jeg det kunne vært sagt på en annen måte, men han kom nå hvertfall med ett saklig svar i forhold til hva du gjorde..

Har du akkurat byttet klosser? For da må jo stempelet presses tilbake.. Om hjulet snurrer fint rundt tror jeg du bare får slite de til..

Skrevet

Ingen forutsetning av en trønder kan bergensk.. Les forumreglene.. På Bimmers er det norsk rettskrivningsordbok som gjelder. Sånn utblåsning kan du ta på ett annet forum.. Skjelle ut en fyr fordi han ønsker ett språk som er felles for hele Norge syns jeg ikke er god nok grunn.. Forøvrig mener jeg det kunne vært sagt på en annen måte, men han kom nå hvertfall med ett saklig svar i forhold til hva du gjorde..

Har du akkurat byttet klosser? For da må jo stempelet presses tilbake.. Om hjulet snurrer fint rundt tror jeg du bare får slite de til..

støtter deg på den kev!

bremseklossene skal ligge en smule inntil, men hvis det lager lyd under kjøring, ville jeg sett på om klossene må byttes...

Skrevet

Her var deti kke snakk om noen dialekt! Det var snakk om noen som kanskje ikke har rettskrivingskunnskaper eller har lese og skriveproblemer?

Klart jeg skjeller ut noen som indirekte mobber trådstarter.

Skrevet

Du må jo allikevel ha skjønt meningen :P Jeg vil jo selvfølgelig også ha et forum på "norsk", men dette var da ikke akkurat snakk om noe bred dialekt. Flisespikkeri og usaklig når folk skjønner betydningen av det som blir skrevet uten å måtte lese veldig mange ganger, spør du meg. Om det står anig eller borti spiller for meg liten rolle.

Skrevet

jeg driter en lang vei i hva dieselvegard skrev, men utblåsinga til marius, kan han ta på pm til den det gjelder!!!!

vis æ ska byne å skrive på dialækt, så æ d få som sjønår møe!

Skrevet
jeg driter en lang vei i hva dieselvegard skrev, men utblåsinga til marius, kan han ta på pm til den det gjelder!!!!

vis æ ska byne å skrive på dialækt, så æ d få som sjønår møe!

"Hvis eg skal begynne å skrive på dialekt, så e det få som skjønnar mye.." Der har du min dialekt :wave: Fortsatt ikkje vanskelig å forstå, e det vel? :D

Skjønner begge sider av saken, skriv etter rettskriving så godt du kan, men å henge seg opp i et ord er heller ikke så mye vits i :)

Skrevet

nå kan jeg litt bergensk da "lenge leve dagfinn lyngbø"

men som jeg skrev i pmen til marius:

kjenner du dieselvegard?

kanskje han hadde problemer med å forstå hva som ble skrevet... flere enn 2 i norge som har lese- og skrivevansker!

men ja, jeg skjønner VELDIG godt hvorfor du skrev det du skrev, men måten du gjorde det på, var drøy!

ikke sikkert dieselvegard mente det som mobbing, jeg kjenner han ikke, og tydeligvis ikke du heller... ville holdt en mer defansiv rolle fram til du visste mere i saken!

jeg hadde formulert meg på en bedre måte, for jeg skjønte ikke hva han skrev, men fikk det oppklart av springsteen... er mange her fra karmøy, og jeg skjønner nesten ikke en dritt av hva de skriver, da spørr jeg om de kan skrive mere forståelig norsk...

her er det ikke snakk om at jeg skal støtte dieselvegard, men måten du angrep han på...

Skrevet

Ikke at jeg orker å ta noen videre diskusjon på saken MEN;

DieselVegard forsto VELDIG godt hva som ble sagt og forsto VELDIG godt hva trådstarter mente fordi han svarte faktisk på spørsmålet!

Så da spør jeg: HVORFOR nevne skrivefeilene / dialektbruken eller WHATEVER (spiller det noen rolle?) når han da forsto hva det gjaldt? Hadde han overhode ikke forstått det, greit.. men ser ikke vitsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...