Østgaard Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 kaldavfetting skal ta asfalt og limrester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Hva legger du i kaldavfetting? Jeg brukte kun vann for å skylle av etter at jeg gikk over med børsten, og da kaldt vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hva legger du i kaldavfetting? Jeg brukte kun vann for å skylle av etter at jeg gikk over med børsten, og da kaldt vann.kaldavfetting er på en måte en type avfetting. altså, sterkeste avfettinga som finst Får de på bilxtra osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 White spirit å vann, det er avfetting. Parafin er det og mange som bruker. I gamle dager. Men for å ikke røre. Avfetting er White spirit blandet med vann, rett å slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 White spirit å vann, det er avfetting. Parafin er det og mange som bruker. I gamle dager. Men for å ikke røre. Avfetting er White spirit blandet med vann, rett å slett. ja det er vell egentlig det, så white sprite skal vel funka bra da?var på et bilpleie kurs med jobben for et par måner siden, de mente at kaldavfetting av den sterkeste, og skulle ta asfalt på biler. Du får også ganske sterke felgrenser, men en slags syre i. Men de må ikke du bruke vist ikke du har hellakkert felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Skal prøve å finne sånn kaldavfetting i morgen, så får vi se om det hjelper. Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Fikk blinklysene i posten i dag før jeg dro på jobb, måtte selvfølgelig prøve. Kjempefornøyd. Send meg PM med kontonr, så skal du få en slant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Hadde bilen på EU-kontroll på onsdag og den hyggelige beskjeden var at den gikk gjennom med bare nuller Hadde ventet meg noen enere i det minste, så det var litt morsomt å se utskriften. Avgassene ble målt til 0,01, så motor fungerer tydeligvis meget godt. Nå må jeg bare få byttet viskosekopling og tomgangsregulator, så begynner jeg å bli fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Gratulerer! Ikke mange som slipper igjennom uten feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Fikk i hvertfall bevist for kjerringa at det har noe for seg å dulle og dalle litt med bil nå og da Får stadig høre at det er unaturlig å bruke så mye tid på en gammel, rusten holk. Å prøve å få damen til å skjønne at vi har vidt forskjellig utgangspunkt når det gjelder gamle biler, er som å prøve å forklare en liten unge at han ikke må spise sand. Du får bare et rart blikk tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Var ute og kjørte litt i kveld og prøvde å bruke mobilen til å ta noen bilder. Mesteparten var bare å kaste, men de fire greie bildene kommer nå her. Har tatt endel flere bilder med skikkelig kamera, men mangler kabel for overføring til maskin. Så de kommer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Må bare si Eirik at alle bimmere hadde fortjent like hengivne og entusiastiske eiere Og det er en perle av en klassiker du ratter rundt i... Håper det ble noen ok bilder av kameraet. (Og seff må man ha 0 feil på en slik velholdt bil.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Fint Mulig det står her en plass, men hvilke dekk dim. har du? Synst felgene passer veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Hehe, takker for det. Kjører på 205/50-15 Hankook Ventus v12 Evo og er kjempefornøyd med dem. Stillegående og ruller godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Er en klassiker dette ja som Hofstad sier Og den er i de rette hender Var en fin bildeplass du hadde funnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå