Lars89 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Hvis E46 faceliften har mtech2 og masse utstyr er det ikke sikkert eplet blir så surt alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Hehe, du har jo unektelig et poeng der. En estorilblå touring med riktig utstyr hadde vært lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Skinn og bein! 6 timer tok det! 6 timer med en claybar i hendene før overflaten på bilen var noenlunde glassaktig. Og enda kunne jeg sikkert ha gått over bilen en gang til og fått av mer. Har ikke hørt om maken til drittansamling noen gang. Eller er dette normalt? Det overlater jeg til de som har gjort dette før til å bedømme. Nå kan jeg hvertfall begynne med rubbingen. Prosjektet mitt går fremover, om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 hva er det du har clayet? undersiden av bilen?!? hehe 6 timer er drøyt! på en dårlig bil bruker jeg 1 - 1,5 timer på en normal bil 40 min på en godt holdt bil 20 - 30 min Så enten så har du gnikka unødvendig mye ellers så har du en veldig skitten bil! hehe bilder før og etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Hadde ikke kamera tilgjengelig og mobilen klarte ikke å formidle forskjellen. Men jeg kan jo prøve å beskrive med at under dørlistene måtte jeg kna klumpen etter å ha tatt et område på størrelse med håndflata di Da var den brun av asfalt og annen dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Hvilken avfetting brukte du før clay da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Brukte en hippivariant (økologisk) fra Grade. Den har funket som fjell til å fjerne oljeflekker og annet dritt før, men driiten i lakken min hadde vært vanskelig å få bort selv med sprengstoff. Skal rubbe den ned nå og se om jeg må gå over en gang til med clayen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Bilder eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Hadde dessverre bare mobilen tilgjengelig mens jeg holdte på og den klarte ikke å formidle forskjellen godt nok til at det er vits å legge ut de bildene. Men skal prøve å få tatt skikkelige bilder før og etter rubbingen. Fargeforskjellen fra lys gul til hvit vil være meget stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Bare si i fra hvis du trenger et par ekstra hender til å gnikke Eventuelt bare stå å sole seg i glansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Hehe, med været som er meldt fremover blir det neppe så mye gnikking på bilen. Men jeg skal ha deg i bakhodet hvis det lysner opp en dag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 fin bil e30 er pene biler, og hvit er og blir tøft! et bilde av din ved siste bimmers treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Takk for det. Den skal bli penere, bare jeg finner en plass å rubbe, polere og forsegle lakken. Hadde håpet å bli ferdig før vinteren, men det begynner å se stygt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Må inrømme at jeg aldri har vært noen stor fan av E30 touring, men etter å ha snoket litt i denne tråden har jeg blitt litt inspirert til å gå disse bilene litt nærmere etter i sømmene... Og FY FAEN! De blir jo rett og slett griselekre med de rette modsa jo. (Type m-tech, blodsenk og feite kantfelger ) Dette f.eks = ELSK :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Den var rimelig strøken, ja Hadde ikke sagt nei takk. Fint å høre at du lar deg inspirere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå