Gå til innhold

89' 325ix Touring - solgt

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skinn og bein! 6 timer tok det! 6 timer med en claybar i hendene før overflaten på bilen var noenlunde glassaktig. Og enda kunne jeg sikkert ha gått over bilen en gang til og fått av mer. Har ikke hørt om maken til drittansamling noen gang. Eller er dette normalt? Det overlater jeg til de som har gjort dette før til å bedømme. Nå kan jeg hvertfall begynne med rubbingen. Prosjektet mitt går fremover, om ikke annet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det du har clayet? undersiden av bilen?!? hehe 6 timer er drøyt! på en dårlig bil bruker jeg 1 - 1,5 timer på en normal bil 40 min på en godt holdt bil 20 - 30 min

Så enten så har du gnikka unødvendig mye ellers så har du en veldig skitten bil! hehe ;)

bilder før og etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke kamera tilgjengelig og mobilen klarte ikke å formidle forskjellen. Men jeg kan jo prøve å beskrive med at under dørlistene måtte jeg kna klumpen etter å ha tatt et område på størrelse med håndflata di :lol: Da var den brun av asfalt og annen dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte en hippivariant (økologisk) fra Grade. Den har funket som fjell til å fjerne oljeflekker og annet dritt før, men driiten i lakken min hadde vært vanskelig å få bort selv med sprengstoff. Skal rubbe den ned nå og se om jeg må gå over en gang til med clayen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dessverre bare mobilen tilgjengelig mens jeg holdte på og den klarte ikke å formidle forskjellen godt nok til at det er vits å legge ut de bildene. Men skal prøve å få tatt skikkelige bilder før og etter rubbingen. Fargeforskjellen fra lys gul til hvit vil være meget stor :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inrømme at jeg aldri har vært noen stor fan av E30 touring, men etter å ha snoket litt i denne tråden har jeg blitt litt inspirert til å gå disse bilene litt nærmere etter i sømmene... Og FY FAEN! :D

De blir jo rett og slett griselekre med de rette modsa jo.

(Type m-tech, blodsenk og feite kantfelger ;) )

Dette f.eks = ELSK :whoa:

jjp3lan5aqmbx52ohe8o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...