Gå til innhold

89' 325ix Touring - solgt

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Det var egentlig førstevalget, men fant ut at jeg ikke hadde lyst å herme for mye etter Code13 sin E46 :)"

Hehe, det gjør jo ingenting! Vi bor forskjellige plasser, kjører forskjellige biler. hadde du vært min nabo så hadde det vært litt kjedelig, innrømmer det. men alle har blitt inspirert av noen, det finnes ett begrenset utvalg av styling, lykter, felger o.l. som faktisk er pent og det samme gjelder farge. Hvem hermer jeg etter hvis jeg omlakkerer bilen i blå? Eller når jeg kjøpte carbon nyrer? Jeg ble inspirert til å legge matt-svart av en kar i usa. Bestill deg matt-svart hvis det er det du ønsker, blir nok tøft. Men blir nok veldig tøft i matt-grå. :D Skal se om jeg finner en bil på nett med matt-grå farge - veldig pent!

http://spots.autogespot.com/files/20_10 ... 5203_1.jpg

ferrari med grå vinyl på :) *sikle*

På tide å dra fram photoshop kunnskapene folkens! :D Vil se bilen i matt-grå, mattsvart, blå /matt-blank :) blir sikkert lettere for deg å bestemme da også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøre bort på Bilreklame AS på Tunga i morgen og sjekke priser. Hvis noen hadde orket å photoshoppe farger på bilen min, så hadde det vært konge. Tenker da primært på rød (hennarød-aktig), estorilblå, Le Mans blåmattgrå (delphingrå) og blank sort. Jeg sender evt PM med bilder som kan brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fargen, med orginale blinklys/baklykter, sorte DE frontlykter og sorte nyrer... :twisted:

Hvis jeg setter på sorte nyrer på min så blir den jo omtrent som den oppskrifta du nevner.. Synes ikke det er sååå fett. Men det er sikkert fordi jeg sjelden- eller aldri liker sorte nyrer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fargen, med orginale blinklys/baklykter, sorte DE frontlykter og sorte nyrer... :twisted:

Hvis jeg setter på sorte nyrer på min så blir den jo omtrent som den oppskrifta du nevner.. Synes ikke det er sååå fett. Men det er sikkert fordi jeg sjelden- eller aldri liker sorte nyrer :)

hehe...bare beskjeden du :P Men bilen på bildet er vel en matt farge, syntes ikke det passer så bra med krom som f.eks en metallic farge gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...bare beskjeden du :P Men bilen på bildet er vel en matt farge, syntes ikke det passer så bra med krom som f.eks en metallic farge gjør..

Nå ble vi plutselig enige ;) Så ikke at det var matt jeg heller før du skrev det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...