Østgaard Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Jeg har helder ikke trua på matt svart Vist du hadde hatt mulighet for en god senk, da hadde det blitt noe annet. Men blir liksom ikke det samme med en "orginal" IX Men matt svart, blod senk og breie felger hadde jo vert rått. Men det er vell ikke noe tema uannsett:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Er du i stavanger nå? så en hvit 325 ix touring ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Det var nok ikke meg. Sitter med ræva godt plantet i godstolen her i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 "Det var egentlig førstevalget, men fant ut at jeg ikke hadde lyst å herme for mye etter Code13 sin E46 :)" Hehe, det gjør jo ingenting! Vi bor forskjellige plasser, kjører forskjellige biler. hadde du vært min nabo så hadde det vært litt kjedelig, innrømmer det. men alle har blitt inspirert av noen, det finnes ett begrenset utvalg av styling, lykter, felger o.l. som faktisk er pent og det samme gjelder farge. Hvem hermer jeg etter hvis jeg omlakkerer bilen i blå? Eller når jeg kjøpte carbon nyrer? Jeg ble inspirert til å legge matt-svart av en kar i usa. Bestill deg matt-svart hvis det er det du ønsker, blir nok tøft. Men blir nok veldig tøft i matt-grå. Skal se om jeg finner en bil på nett med matt-grå farge - veldig pent! http://spots.autogespot.com/files/20_10 ... 5203_1.jpg ferrari med grå vinyl på *sikle* På tide å dra fram photoshop kunnskapene folkens! Vil se bilen i matt-grå, mattsvart, blå /matt-blank blir sikkert lettere for deg å bestemme da også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Sattan, den gråfargen hadde blitt dritfeit på touringen Den lignet jo litt på delphingrå, så det hadde vært midt i blinken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Skal kjøre bort på Bilreklame AS på Tunga i morgen og sjekke priser. Hvis noen hadde orket å photoshoppe farger på bilen min, så hadde det vært konge. Tenker da primært på rød (hennarød-aktig), estorilblå, Le Mans blåmattgrå (delphingrå) og blank sort. Jeg sender evt PM med bilder som kan brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 estorilblå kunne vært dritfett. Edit: Google er helten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Den lignet jo litt på delphingrå.. ..og den er faen meg fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Denne fargen, med orginale blinklys/baklykter, sorte DE frontlykter og sorte nyrer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Denne fargen, med orginale blinklys/baklykter, sorte DE frontlykter og sorte nyrer... Hvis jeg setter på sorte nyrer på min så blir den jo omtrent som den oppskrifta du nevner.. Synes ikke det er sååå fett. Men det er sikkert fordi jeg sjelden- eller aldri liker sorte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Denne fargen, med orginale blinklys/baklykter, sorte DE frontlykter og sorte nyrer... Det hadde blitt rått garantert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Denne fargen, med orginale blinklys/baklykter, sorte DE frontlykter og sorte nyrer... Hvis jeg setter på sorte nyrer på min så blir den jo omtrent som den oppskrifta du nevner.. Synes ikke det er sååå fett. Men det er sikkert fordi jeg sjelden- eller aldri liker sorte nyrer hehe...bare beskjeden du Men bilen på bildet er vel en matt farge, syntes ikke det passer så bra med krom som f.eks en metallic farge gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 hehe...bare beskjeden du Men bilen på bildet er vel en matt farge, syntes ikke det passer så bra med krom som f.eks en metallic farge gjør.. Nå ble vi plutselig enige Så ikke at det var matt jeg heller før du skrev det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 åssen er det å polere folie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Denne fargen, med orginale blinklys/baklykter, sorte DE frontlykter og sorte nyrer... Denne bilen så bare helt rå ut med denne fargen.. og jeg kunne virkelig tenkt meg denne fargen på min E46 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå