EirikL Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Var ganske bra vær i Nidaros i dag. Tok et bilde av bilen med nyfelgene med blå himmel om bakgrunn. Håper å få ut en litt mer fancy bildespesial etterhvert som jeg får tid. Har mye å gjøre om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Hadde gjort seg med sorte baklys, og mørktonede ruter for å opprettholde stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Har tenkt tanken på mørke lykter bak, men finner ingen jeg liker. Mørke ruter blir det nok ikke på denne. Har blitt glad i å ha mye lys i kupèen og så liker jeg å se hvor jeg kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Ligger du så breit at du må se ut av siderutene for å se veien du kjører på, da? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Rygger noe inn i helvette Vi får se om det kanskje blir lett toning av ruter en eller annen gang. Hadde blitt pent, som du nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Rygger noe inn i helvette Vi får se om det kanskje blir lett toning av ruter en eller annen gang. Hadde blitt pent, som du nevner.jeg synst at på hvit bil må det vere 100% strøkent sota, og ikke veldig mørkt... Vist det blir for mørkt har det lett for å se harry ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Fikk endelig byttet panseremblem i dag. Jeg må vel bare innrømme at jeg er glad i at slike småting er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Det ble også bytte av begge lenkearmene foran + slitasjevarsler foran. Helvette, jeg kan love at låsemutterne satt som sveiset fast Nå begynner jeg å bli klar til vårturen til CCN Trøndelag i morgen Må bare få vasket bilen i morgen tidlig. Denne ødelagte lenkearmen er faktisk bare ca 6 mnd gammel! Ikke den beste kvaliteten jeg har vært borti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Har kjøpt motorlakk og tenker å lakkere toppdekselet i samme stil som bildet under. Eller bør jeg beholde det i alulook? Kom gjerne med tanker om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Jeg stemmer for å lakkere det likt som bildet Skal gjøre det selv på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Heller dit, jeg også. Det har blitt litt misfarget opp gjennom årene, så det er ikke så pent at det gjør noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Lakk i vei! Blir utrolig mye penere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Har lenge hatt planer om å lakke det stygge toppdekslet på bilen, så jeg kjøpte motorlakk på Biltema og satte i gang. Det trenger litt pussing på logoen enda, men alt i alt er jeg ganske godt fornøyd med min første lakkering noensinne, selv om det ikke ble 100 % perfekt Nå må jeg bare få gjort noe med de forferdelige varmeskjoldene over manifolden Passerte også en liten milestein på km-telleren mens jeg kjørte rundt og herdet lakken Gamle blakken nærmer seg 1/4 million kilometer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Observert tutende på Byåsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Hehe, så nesten ut som du skvatt litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå