Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ganske bra vær i Nidaros i dag. Tok et bilde av bilen med nyfelgene med blå himmel om bakgrunn. Håper å få ut en litt mer fancy bildespesial etterhvert som jeg får tid. Har mye å gjøre om dagen :lol:

uh6rdrcq5e8jliwovstl.jpg

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har tenkt tanken på mørke lykter bak, men finner ingen jeg liker. Mørke ruter blir det nok ikke på denne. Har blitt glad i å ha mye lys i kupèen og så liker jeg å se hvor jeg kjører :lol:

Skrevet

Rygger noe inn i helvette :evillol: Vi får se om det kanskje blir lett toning av ruter en eller annen gang. Hadde blitt pent, som du nevner.

Skrevet
Rygger noe inn i helvette :evillol: Vi får se om det kanskje blir lett toning av ruter en eller annen gang. Hadde blitt pent, som du nevner.
jeg synst at på hvit bil må det vere 100% strøkent sota, og ikke veldig mørkt... Vist det blir for mørkt har det lett for å se harry ut :wink:
Skrevet

Fikk endelig byttet panseremblem i dag. Jeg må vel bare innrømme at jeg er glad i at slike småting er i orden :wink:

gahaoy2qphclphp70gv1.jpg

6igee0xrbaov38eb46fz.jpg

Skrevet

Det ble også bytte av begge lenkearmene foran + slitasjevarsler foran. Helvette, jeg kan love at låsemutterne satt som sveiset fast :shock: Nå begynner jeg å bli klar til vårturen til CCN Trøndelag i morgen 8) Må bare få vasket bilen i morgen tidlig.

vuc0q0lonpro00xk0l6y.jpg

Denne ødelagte lenkearmen er faktisk bare ca 6 mnd gammel! Ikke den beste kvaliteten jeg har vært borti :lol:

pwy1e5j5cncogokjkbbv.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Har kjøpt motorlakk og tenker å lakkere toppdekselet i samme stil som bildet under. Eller bør jeg beholde det i alulook? Kom gjerne med tanker om dette :)

udis1fvstfunavr1ckwp.jpg

Skrevet

Heller dit, jeg også. Det har blitt litt misfarget opp gjennom årene, så det er ikke så pent at det gjør noe.

Skrevet

Har lenge hatt planer om å lakke det stygge toppdekslet på bilen, så jeg kjøpte motorlakk på Biltema og satte i gang.

sgeg2i95pg1lq72zcqvl.jpg

jaztaoaqpwg6f9w2in6g.jpg

Det trenger litt pussing på logoen enda, men alt i alt er jeg ganske godt fornøyd med min første lakkering noensinne, selv om det ikke ble 100 % perfekt :wink: Nå må jeg bare få gjort noe med de forferdelige varmeskjoldene over manifolden :?

khfy95o7awe2cg0y07x8.jpg

Passerte også en liten milestein på km-telleren mens jeg kjørte rundt og herdet lakken :)

a70drpjxefwgxv6mm9rk.jpg

Gamle blakken nærmer seg 1/4 million kilometer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...