Gå til innhold

89' 325ix Touring - solgt

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

Var ganske bra vær i Nidaros i dag. Tok et bilde av bilen med nyfelgene med blå himmel om bakgrunn. Håper å få ut en litt mer fancy bildespesial etterhvert som jeg får tid. Har mye å gjøre om dagen :lol:

uh6rdrcq5e8jliwovstl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har tenkt tanken på mørke lykter bak, men finner ingen jeg liker. Mørke ruter blir det nok ikke på denne. Har blitt glad i å ha mye lys i kupèen og så liker jeg å se hvor jeg kjører :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rygger noe inn i helvette :evillol: Vi får se om det kanskje blir lett toning av ruter en eller annen gang. Hadde blitt pent, som du nevner.
jeg synst at på hvit bil må det vere 100% strøkent sota, og ikke veldig mørkt... Vist det blir for mørkt har det lett for å se harry ut :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble også bytte av begge lenkearmene foran + slitasjevarsler foran. Helvette, jeg kan love at låsemutterne satt som sveiset fast :shock: Nå begynner jeg å bli klar til vårturen til CCN Trøndelag i morgen 8) Må bare få vasket bilen i morgen tidlig.

vuc0q0lonpro00xk0l6y.jpg

Denne ødelagte lenkearmen er faktisk bare ca 6 mnd gammel! Ikke den beste kvaliteten jeg har vært borti :lol:

pwy1e5j5cncogokjkbbv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har lenge hatt planer om å lakke det stygge toppdekslet på bilen, så jeg kjøpte motorlakk på Biltema og satte i gang.

sgeg2i95pg1lq72zcqvl.jpg

jaztaoaqpwg6f9w2in6g.jpg

Det trenger litt pussing på logoen enda, men alt i alt er jeg ganske godt fornøyd med min første lakkering noensinne, selv om det ikke ble 100 % perfekt :wink: Nå må jeg bare få gjort noe med de forferdelige varmeskjoldene over manifolden :?

khfy95o7awe2cg0y07x8.jpg

Passerte også en liten milestein på km-telleren mens jeg kjørte rundt og herdet lakken :)

a70drpjxefwgxv6mm9rk.jpg

Gamle blakken nærmer seg 1/4 million kilometer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...