janerik171187 Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 kjøpte meg da en e30 323i 85mod her for et par uker siden. bilder: (323'n til venstre og 320'n min til høyre) godkjent senket specs på bilen: er da en org 323i fra 85, 140hk elns. godkjent senket 60\40 såvidt jeg hvet godkjent med 15" felger mtech interiør alpina ratt facelift front ellers prefacelift planene framover er da som følger: skilt lakke bagasjeluke og fikse en renning i lakken her og der. lakke motorrom lakke list under fangeren felger kaaaaaaaaanskje turbo (har en ok en liggendes) montere alle manglende deler (har en som har det meste jeg trenger) hva synes dere til 6000kr som jeg ga? motoren går greit, bortsett fra litt falskluft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Vakkert! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 noen som har en strøken mtech fører eller passasjerstol å selge? (modder evnt passasjerstolen til å passe på førersiden ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 da er lakk til bagasjeluke hentet ivaffall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Hm... Har opplevd litt den bilen her ja... Antar den har potensiale i rette hender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Hm... Har opplevd litt den bilen her ja... Antar den har potensiale i rette hender. kjenner du noen som hadde den før? kan sikkert meddele noe av det den har opplevd om du gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå