Gå til innhold

Hvem skal til Syndikat Racewars sommeren 09?  

26 stemmer

1. 1. Hvem skal til Syndikat Racewars sommeren 09?

• Ja
      9
    • Kanskje
      18

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Virker faktisk som det er en del interesse blant folket her, og det er bra! :) Dette kommer til og bli et minne for livet gutta, bare og sette av datoen med engang 8)

Holzmann: 240 mil ja, må sette opp km på forsikringa mi jeg da skjønner jeg, for da har jeg kjørt over en fjerdedel på en helg av hva jeg kan gjøre i løpet av sommerhalvåret :lol: (har 8000km kjørelengde)

Skrevet

Er alltid mange som girer seg opp når det fremdeles er lenge igjen, men som regel faller folk av en etter en etterhvert som det nærmer seg :wink: Uansett er det lurt å sette av datoen allerede da det er mindre sannsynlighet for at datoene blir "tatt" av noe annet

Skrevet

Stemmer det som Ad|os sier, men er selv fast bestemt på å ta turen ned, da jeg vil bli med på galskapen en gang til. Det er tross alt VERDENS største BMW treff :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Hehe, det er bra :) Jeg kan ikke si annet enn at dette treffet må oppleves:D ØL, Ølmarinert svin på grillen og ølmarinert Chips:D Og ikke minst, BMW overalt!!

Skrevet
Hehe, det er bra :) Jeg kan ikke si annet enn at dette treffet må oppleves:D ØL, Ølmarinert svin på grillen og ølmarinert Chips:D Og ikke minst, BMW overalt!!

Det høres jo bare genialt ut :P

Som sagt før, jeg og bruttern er klare vi, med ny look på bilen og greier..!

Kommer til og bli tøft altså!

Skål og god natt fra meg :)

Skrevet

Ja, denne turen skal spikres for min del. Ska sørge for at jeg ikke jobber den uka.

Fy fader så moro dette må bli :)

• 5 weeks later...
Skrevet

Dette er jo noe av det kuleste en BMW eier kan bli med på! Det er tross alt verdens STØRSTE BMW treff:) Det er inspirasjon rundt hvert eneste hjørne.. hadde det bare vert noen på flystripa^^

Skrevet

Hadde vært utrolig moro å vært med på noe slikt. Er det en stor campingplass på stedet da eller? siden det er 18euro for strøm og vann tilgang....

Skrevet

Ganske stor plass ja :) Alle parkerer og setter opp telt og hva de måtte føle for:) Du lager ditt eget lille område. Partytelt osv.

Så et par campingvogner også :) BMW E38 740 med så å si rakrør og hengerfeste :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...