pengelek Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 i mandal får du det sikkert for 4-5 tusen Hvor får jeg det for denne prisen, er er det ink. pusse jobben?
S.Arnesen Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 i mandal får du det sikkert for 4-5 tusen Hvor får jeg det for denne prisen, er er det ink. pusse jobben? da skal jeg kjøre til mandal vet jeg:)
pengelek Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 i mandal får du det sikkert for 4-5 tusen Hvor får jeg det for denne prisen, er er det ink. pusse jobben? da skal jeg kjøre til mandal vet jeg:) Det skal jeg også om han forteller hvor det er billig:P
TheBirg Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Problemet er at lakkeringsverkstedene lever på forsikringsskader, hvor prisen blir tilnærmet ubetydelig. Det skal bare fikses og forsikringsselskapene dekker det. Ergo skor de seg grundig på at "folket" må betale skyhøye forsikringspremier. Vel, jeg ser hva du skriver og forstår hvorfor forsikkring er så dyrt ! Lovlig svindel sier jeg.
pengelek Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Funnet en som skal lakke for meg nå. Leverer bilen til han en fredag, så demonterer han panser og bagasjeluke, tar bort rust og pusser ned, grunner og lakker, og monterer igjen innen mandags morgen... Han skal ha 6 k for det.. Synes igrunn det var ganske billig
TheBirg Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Helt konge ! Hør med han om du kan legge ut navnet\firmaet på forumet. Tror det er flere som kan tenke seg en blank og fin bil til den prisen. Og forlang 1000 i fratrekk på prisen for god reklame Det hadde jeg ihvertfall !
wabby Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Funnet en som skal lakke for meg nå.Leverer bilen til han en fredag, så demonterer han panser og bagasjeluke, tar bort rust og pusser ned, grunner og lakker, og monterer igjen innen mandags morgen... Han skal ha 6 k for det.. Synes igrunn det var ganske billig Det syns jeg var meget billig! Kunne tenkt meg det samme selv med min. Har noen små steinsprut merker også har Olsen Bil gjørt en ræva jobb på å lakkere bakluka, og den er lakkert for under 6 mnd siden! Si ifra om han vil ta flere biler til tilsvarende pris da Bor jo bare et stenkast fra deg
pengelek Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Funnet en som skal lakke for meg nå.Leverer bilen til han en fredag, så demonterer han panser og bagasjeluke, tar bort rust og pusser ned, grunner og lakker, og monterer igjen innen mandags morgen... Han skal ha 6 k for det.. Synes igrunn det var ganske billig Det syns jeg var meget billig! Kunne tenkt meg det samme selv med min. Har noen små steinsprut merker også har Olsen Bil gjørt en ræva jobb på å lakkere bakluka, og den er lakkert for under 6 mnd siden! Si ifra om han vil ta flere biler til tilsvarende pris da Bor jo bare et stenkast fra deg Olsen bil i Grimstad? Han som skal lakke gjør det på fritiden for å si det sånn, så man får jo ikke akuratt noen kvittering.
wabby Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Yupp, Olsen-Bil i grimstad ja... Hvordan ble resultatet? Får snart en M5 fanger som må lakkeres og monteres. Om du er fornøyd så hadde det vært fint om du kunne sende meg en PM med navn og nummer. Kunne gjerne tenkt meg å få bilen fin igjen snart
pengelek Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 Jeg skal ikke gjøre det før vinteren, har ikke råd før den tid. Men jeg sender deg en PM om jeg blir fornøyd og om han vil lakke fler på kvelden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå