BreitBau Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Nettopp... Ett stikke til de som bare ønsker M-tech.. M-tech er å blir kjedelig..Åpn opp øya.. Ett stikk til Originalpolizei for å være bastant på at kun det originale er best er jo bare HELT trangsynt.. Unnskyld meg, men originalt er bare ett kompromiss mellom Kvalitet og kostnad.. Greit nok at originale deler er helt greit, men la oss innse det.. Det finns flusst av deler som er bedre på ettermarkedet.. Og det at uberoberhoff designer på Bmw er den flinkeste til å tegne slik en bmw bør se ut er bare heeelt feil.. Han har så mye å ta hensyn til at det utkastet han ønsker skal være den nye modelltypen, blir forkastet i flere omganger før det blir ett kompromiss (igjen) mellom brukbarhet, kostnader og design.. Baksnakking: Selvfølgelig blir det hvisking og tisking i gangene.. Se for deg denna komme på BMWCCN treff.. Skulle likt å hørt hva grupperingene hviska om da ja.. Når det gjelder å få folk til å grine er det skriveleif.. Jeg ønsker IKKE å få folk til å grine rett foran meg.. Ærlig talt.. Har respekt nok for folk til å ikke lage scener.. At han derimot får høre det av ett helt forum er forsåvidt helt greit for meg.. Det er slik forumkulturen er, og stikker han ut huet såpass som det der, så må du tåle å bli halshugd også.. Den stylinga passer ikke engang på en supra.. Se på linjene da.. Supra er jo kjent for å være en bil som tåler litt vulgær og "stor" styling.. Å sette noe slikt på Bmw lyser jo "look at me"... Og da må du jaggu meg tåle at folk rister på huet også.. Mobbing er ett seriøst samfunnsproblem.. Vær så snill ikke dra det frem i innleggene som er postet her.. Det blir bare for dumt.. Hver bidige dag blir unger mobbet for store ører, vekt, utseende, foreldrene sine, språk osv.. Mobbing kan du faktisk for det meste ikke noe for.. Det er jo det som gjør det så vondt.. Om du derimot kommer på skola med Oransje genser og rosa kordfløyelbukse, gule sokker og grønne sko, DA får du jaggu meg ta støyten for at du stikker frem huet også.. Det er en viss forskjell mellom å BEVISST stikke seg ut.. Og å stikke seg ut for ting man tross alt ikke kan noe for.. For min del, er det å kjøre rundt i denne bilen, det samme som å gå rundt i nettopp ovennevnte klestrekk.. Om du ønsker at hele skola skal le av deg, da er det rett fremgangsmåte, men da har du jaggu ikke noe annet å skylde på enn deg selv heller.. Kritiser innlegget mitt så mye du bare vil.. Kall det trangsynt og tull, men likkavel er det mer "vidsynt" enn mange av innleggene ovenfor.. Edit:Ønsker også en videre Definisjon av mobbing om du gjerne vil utdype at det er mobbing av ting du selv kan for også? Du MÅ ikke gå i rare klær. Du MÅ ikke lukte vondt.. Men øra dine kan du ikke noe for.. At du legger på deg fort kan du ikke noe for.. At mor di er fra asia er ikke din feil.. At far din ikke har Range Rover er ikke ditt valg.. At huset deres er lite er ikke din feil.. at du ved ett uhell har ett problem emd sengevæting er ikke din feil.. De tingene du kan noe for, har du vett nok til å la være å gjøre, om du da ikke stikker ut huet fordi du ønsker det.. Og da kan det ikke kalles mobbing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Oj! Godt eksempel.. jeg hadde ikke brukt tid på ett diskusjonsforum om jeg ikke ønsket reaksjoner på mine innlegg.. Jeg hadde ikke skrevet innlegg om jeg ikke ønsker å stikke hue ut og se meg rundt etter en bøddel.. For en tragisk verden det hadde vært om alle bare jatta med.. Joda.. Den stylinga var rålekker den.. Tar igjen linjene og alt.. Og felgene var jo bare knall da. Den vinga bakpå ruta er nok sikkert nyttig for å forhindre "drag"... Øh?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Mobbing er for ting du ikke kan noe for.. Øra stikker ut, feit, dum, skalla, skeiv nese osv... Ærlig talt.. ØØØØØØØØØYYYY!!!!!! Er det noe galt med at øra stikker ut samtidig med at man er feit, dum og skalla også nå eller!!!? Neste blir vel at noen synes man er rar bare fordi man har litt ekstra tykke briller, er kalvbeint, stammer og slipper luft i litt dølle klær mens man snorker på kino... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Det DER er faktisk mobbing altså.. Og flere av tingene har jeg blitt ertet(!) for selv.. Kan ikke si jeg har blitt mobbet for noe annet enn at jeg er lubben, mullatt og ved ett uhell sikla jeg på pulten i klassen mens jeg snorka.. Ja det var mobbing.. Ga seg i 6. klasse da.. Men når du griner deg i seng og syns du er dum og stygg for ting du IKKE kan noe for.. Da er det mobbing altså.. Så ikke si jeg ikke vet hva mobbing er.. Jeg er mullatt på bygdelandet i Norge.. Blir sett på som en asylsøker hver gang jeg går på butikken.. Men jeg motvirker det ved å snakke Halling, kle meg normalt, lukte godt og prøve å blende inn.. Det handler om å prøve å blende inn i ett samfunn.. Dersom du har ting du veit du kan bli mobba for.. Vær usynlig i den store folkemassen.. Jeg går jo ikke med lusekofte heller da eller rutete busserull for å SKAPE reaksjoner liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Blir sett på som en asylsøker hver gang jeg går på butikken.. hahaha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 tar av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Men jeg motvirker det ved å snakke Halling, kle meg normalt, lukte godt og prøve å blende inn.. Pøsj.. Du lukter vel ikke godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Hvis du måtte ønske å lime kinas samlede plastprodukter på bilen din, må du gjerne gjøre det. Jeg for min del holder meg til m-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allern Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Bitchers.no.... Dette må jeg si er en helt ubrukelig tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 uff da, naa dreier denne traaden over paa noe helt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 uff da, naa dreier denne traaden over paa noe helt annet Denne tråden har vel utrolig nok nådd metningspunktet for hvor mye dritt det går an å skrive om en gammel 520 med litt ekstra plast på, men siden headingen er tøff klarer vel bare de færreste å la være å klikke inn... Det viste seg altså at grensen for å få tømt seg for slagg, dritt og ukvemsord mot en bil er på utrolige 6 sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsBuer Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Hvorfor skal det være en konstant heksejakt på folk som har meninger her? Jeg er sikker på at 50% av trådene her begynner folk å fyre hverandre opp for ting som egentlig ikke kommer til noe kunklusjon. En tråd kan starte med en setning om postkasser og til slutt er tråd starteren sett på som rasist eller menneskehater. Jeg syns det er trist at mange her skal få så mye pepper for ting som egentlig bare var ment som en spøk. Det er greit at vi bor i et land med ytringsfrihet, men ærlig talt. det fins da grenser for hvor langt folk drar den friheten noen ganger kun for å skjelle ut den stakkaren som syns den komentaren han la ut var morsom eller passende. La nå oss som ikke er utdannet professorer eller har mastergrad i norsk fordypning faktisk ha det trivelig på dette forumet uten at vi skal slaktes av altvitende mennesker. Og jeg kan si med hånda på hjertet at jeg kommer til å få pepper for det jeg skriver, men håper dette blir en tankevekker for mange andre her på forumet. MVH en fortvilet forum bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Vel, jeg har ikke lest alle innleggene, men bilen på side 1 er for jævlig! Og det må være lov til å si! Hvis det er enkelte som liker dette, og det er vel mulig, så får de stikke fingeren i jorda og innse at dette er ikke styling for hvermansen. Smaken er delt og godt er det, men det som er ennå bedre er at det er svært få av disse E39 hærverkene i nærheten av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Det som er flott med forum er at man kan si meiningene sine. Når man er gammel nok til å eie en bil/ha lappen, bør man tåle å høre andres synspunkt om saker og ting. Og JA andre har synspunkt om man liker det eller ikke! F.eks hvis man har en bil som ser ut som Mel Gibsom kunne brukt i Mad Max filmene..... Ææsja! Det var min meining Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Men jeg motvirker det ved å snakke Halling, kle meg normalt, lukte godt og prøve å blende inn.. Pøsj.. Du lukter vel ikke godt? Du møter meg etter å ha polert bilen i 2 timer da.. Og helst sitti i en bil minst 3 timer.. Skal lukte litt mann da.. Hvis du måtte ønske å lime kinas samlede plastprodukter på bilen din, må du gjerne gjøre det. Jeg for min del holder meg til m-tech. Hvis den er myntet på meg, så må jeg si at jeg er enig, bare at jeg syns det er kjedelig.. Tror i er enige.. Bitchers.no.... Dette må jeg si er en helt ubrukelig tråd! Tydelig at du ikke har vært her lenge :D:D uff da, naa dreier denne traaden over paa noe helt annet Neida.. Det ble plutselig snakk om mobbing, og mangfold.. Da svarer vi på det.. Matsbuer: Er forsåvidt enig med deg.. Trådstarter får ha sin mening, i dette tilfellet er den lik som min mening, og da forsvarer jeg han når han blir "angrepet" med ord som mobbing, mangfold o.l. Forøvrig står det mye klokt i innleggene til Ron Jeremy og ///Martin.. Og til slutt må jeg bare takke og bukke for at det fortsatt er lov med OT i slike tråder.. De som ikke skjønner at dette i utgangspunktet er en tråd som er helt på jordet (meningsmessig sett) burde aldri ha brukt tid på å lese den.. Om det skal diskuteres i 6 sider om bilen er fin er bare bortkasta.. Når det da dreier over på at folk kaller det mobbing, eller mangfold o.l. da må man påberope seg retten til å diskutere det i en ellers så meningsløs tråd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå