Steinhar Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Skuta æ e på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Mislykka og kantete panorama. På vei inn til Hammerfest, ETA 08.00. Så ut igjen å ligge i NOFO beredskap i 14 dager +/-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Ser jeg savner sjølivet når jeg ser bilder her i denne tråden... Hardt å sitte på skolebenken nå ja, godt det bare er drøye ett å ett halvt år igjen........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Forlate Transocean Barents, eta Florø 07.00. God natt Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 God jul ja Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaitekQ Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Transocean Spitsbergen, feirer Jul ombord nå. God Jul alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Transocean Spitsbergen, feirer Jul ombord nå. God Jul alle sammen aker_spitsbergen2.jpg Nett lik som barents den der vell? Den vi går til for tidenSent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaitekQ Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Er "helt" like ja, men Spitsbergen er noe større pga mer dekk-kapasitet. Har fått påsveist noe ekstra dekk.Går dere til Barents eller Spitsbergen? Hvis Spitsbergen, når ankommer dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 BMW relatert Neida jeg gir F*** god jul til alle BMW Frelste Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Denn tåden bør slettes eller hvertfall stenge synes jeg. Den har ingenting på et BMW forum å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Er "helt" like ja, men Spitsbergen er noe større pga mer dekk-kapasitet. Har fått påsveist noe ekstra dekk. Går dere til Barents eller Spitsbergen? Hvis Spitsbergen, når ankommer dere? Går til Barents, ligger inne med riggen nå Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Denn tåden bør slettes eller hvertfall stenge synes jeg. Den har ingenting på et BMW forum å gjøre. Er tråden i veien for deg kanskje? Nei så klapp igjen å la vær å kommentere da. Får stenge "Tulletråden v3.0" og andre som ikke er BMW relatert siden du hang deg opp i det. OnT; Ligger for øyeblikket ute ved West Hercules å venter på at været skal bli bedre så vi får losset, så skal vi inn til Hammerfest igjen. Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Dette er jo et BMW fora ikke et sjømanns fora. Enkelt å greit det. Kunne ikke brydd meg mindre om hvor store bølger dere har der ute eller hvor stor båt dere bor på. Enig med deg om de andre trådene ja. Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Chatting frem og tilbake mellom forummedlemmer skal heller ikke forekomme har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå