Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jeg savner sjølivet når jeg ser bilder her i denne tråden... :roll:  Hardt å sitte på skolebenken nå ja, godt det bare er drøye ett å ett halvt år igjen........ #-o  

• 2 months later...
Skrevet

Er "helt" like ja, men Spitsbergen er noe større pga mer dekk-kapasitet. Har fått påsveist noe ekstra dekk.

Går dere til Barents eller Spitsbergen? Hvis Spitsbergen, når ankommer dere? :)

Skrevet

Er "helt" like ja, men Spitsbergen er noe større pga mer dekk-kapasitet. Har fått påsveist noe ekstra dekk.

Går dere til Barents eller Spitsbergen? Hvis Spitsbergen, når ankommer dere? :)

Går til Barents, ligger inne med riggen nå :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Denn tåden bør slettes eller hvertfall stenge synes jeg. Den har ingenting på et BMW forum å gjøre.  [-X  :bmw:

Er tråden i veien for deg kanskje? Nei så klapp igjen å la vær å kommentere da. Får stenge "Tulletråden v3.0" og andre som ikke er BMW relatert siden du hang deg opp i det.  :stupid:

OnT; Ligger for øyeblikket ute ved West Hercules å venter på at været skal bli bedre så vi får losset, så skal vi inn til Hammerfest igjen. :)

Skrevet

Dette er jo et BMW fora ikke et sjømanns fora. Enkelt å greit det. Kunne ikke brydd meg mindre om hvor store bølger dere har der ute eller hvor stor båt dere bor på. Enig med deg om de andre trådene ja.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...