simend Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Selger min kjære BMW. Seriøse bud mottas på mail eller telefon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Er det Klimaautomatikk og Xenonlys? vanskelig å se på annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Er det Klimaautomatikk og Xenonlys? vanskelig å se på annonsen På bildet er det enkelt å se at det ikke er Xenonlys, her er et bilde av en med Xenonlys Hva som befinner seg i tåkelysene skal jeg ha usagt... i tillegg står det både air condition og klimaanlegg i utstyrsbeskrivelsen, så den er værre. Jeg har uansett lagt merke til at veldig mange annonsører som krysser av for klimaanlegg kun har manuelt air condition anlegg, overlegg eller uvitenhet skal jeg ha usagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simend Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Der er ikke orginal xenon eller noe fake saker. Der er derimot automatisk air condition. Virker nesten som om "sondre" vet mer enn meg om bil og annonsen. Noe mer du lurer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Virker nesten som om "sondre" vet mer enn meg om bil og annonsen. Hehe, er bare på jakt etter en 116i om dagen (før nyåret) og tråler Finn hver dag for å sjekke hva som rører seg på 1-serie fronten og da legger man jo merke til ting etter hvert. Dessverre er jeg en av de som aldri klarer å bestemme meg, men det blir nok bedre nå som innleveringen av leasingbilen nærmer seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simend Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 BUMP Ny pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg