Gå til innhold

Photoshoot av E36 og E30 M3 - OPPDATERT S.4 (7/10)

Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

Bildene av bilen som er oppstilt er faktisk tatt med en Sigma 70-200 2,8. Sondre stakk av med 24-70'n, så måtte ta det som var igjen etterpå hehe

Det som er gjort i photoshop er stort sett å få de mørke områdene litt lysere samt å få frem fargene litt bedre. Glorien lager jeg ved å mørklegge områdene rundt med "pensel" i PS.

Ah ok, har sigma sin 70-300 selv. Er ikke en rev i PS ennå, men bruker å forbedre fargene og ta bort skyggene selv også. Hvordan gjør du dette med "penselen"?

Kanskje du kunne gitt et par tips på dette? Ta det gjærne på PM eller noe så vi ikke ødelegger tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bildene av bilen som er oppstilt er faktisk tatt med en Sigma 70-200 2,8. Sondre stakk av med 24-70'n, så måtte ta det som var igjen etterpå hehe

Det som er gjort i photoshop er stort sett å få de mørke områdene litt lysere samt å få frem fargene litt bedre. Glorien lager jeg ved å mørklegge områdene rundt med "pensel" i PS.

Disaster:

Det er "stjerna" som eier E36'n

Stjerna:

Du skal få bildene i full kvalitet på mail etterhvert. Skal bare se om det er noen flere som er brukenes. Sender deg heller noen få bra enn veldig mange dårlige. Kanskje ta en photoshoot til, med en litt bedre location...

Den er god vettu!! Kunne godt tatt en photoshoot til hvis du har lyst til det!! Bare å si ifra, så er jeg klar jeg :D Send pm, så ser jeg det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra bilder!! Moro å se noen ta proffe bilder av bilen min :D:D

TAKK!!!

Hei Stjerna :) så du hadde M3`en ute til salgs 11.08.2008:

Innlegget ditt var:

Hei! Har en 93 mod m3, orginal bil som jeg vurdere å selge. 180 000km. Cosmos svart, senket, el stoler, stor kjøre computer, el takluke, el speil, justbart ratt, ute temp, startsperre, org alarm, ny Panasonic spiller med 7" touch screen, momo eksos, ekstra leppe framme, klar glass blinklys framme ( hvite følger med ), klar glass grøftelys, rieger øye lokk, spoiler på koffertlokk med flyttbar blad, 18" felger med 225/40 dekk, en del krom detaljer inni bilen. Meget fin i lakk, men noe slitte seter i kantene desverre.

Pris 219 000,-

Kan ta bytte i e46 sedan, coupe eller stv. Ikke dyrere bil

Ring eller send mld til meg på 91605559 hvis noe dere lurer på.

Skal du fremdeles selge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E.H.D

Takk for det. Betyr litt ekstra når du sier bildene er fine når du tar så nydelige bilder selv :wink:

Med lav lukkertid blir det jo fort uskarpt, men prøvde å bruke bilen som anlegg. Problemet da var at bilen var såpass stiv at det nesten ristet enda mer. Må finne en løsning til neste gang :)

Ellers, takk for positive tilbakemeldinger folkens!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E.H.D

Takk for det. Betyr litt ekstra når du sier bildene er fine når du tar så nydelige bilder selv :wink:

Med lav lukkertid blir det jo fort uskarpt, men prøvde å bruke bilen som anlegg. Problemet da var at bilen var såpass stiv at det nesten ristet enda mer. Må finne en løsning til neste gang :)

Ellers, takk for positive tilbakemeldinger folkens!!!

heheh... må bare får hevet på ballongdekk på min :-P så rister det nok ikke fullt så mye ;-)

sett mine bilder? :-D

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=905833#905833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjerna:

Du skal få bildene i full kvalitet på mail etterhvert. Skal bare se om det er noen flere som er brukenes. Sender deg heller noen få bra enn veldig mange dårlige. Kanskje ta en photoshoot til, med en litt bedre location...

jeg er med! ingen av oss var vel egentlige HELT fornøyd med bildene ;-)

effektene gjorde jo mye ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir aldri 100% fornøyd uansett. Den dagen du blir helt fornøyd kan du like gjerne slutte å ta bilder hehe

PS hjelper en del ja, men i et kompaktkamera ligger det inne en del "funksjoner" som gir bildet mer farger. Dette har du ikke i speilreflekskamera, og derfor kompanserer man litt i PS

Edit: Skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ad|oS; Nå ser jeg hva du mener med at gjenskinnet i bilen ikke er bra.. Er mange biler som står i bakgrunnen, men bildene ble jo veldig bra..

Har du bry å laste opp bildene til den serveren du fikk av meg. Slik at jeg får de i høy oppløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...