///Mysild Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 skulle ønske jeg bodde nærmere oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Skal være autoslalom på gardermoen dager før dette arrangert av midnightclub. 200,- fra 12 til 6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 skulle ønske jeg bodde nærmere oslo Bare stå opp tidlig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 haha... joa, men er litt langt for en dagstur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Får vel kanskje prøve å ta en tur opp dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Vegard, går du bmwccn øst i næringa? he he. Bra tiltak, men nissen må nok trylle skal jeg få mulighet den datoen gitt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvaag Hansen Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Glenn,har ingen planer om det:-) Husker jeg ikke helt feil ble siste höstmönstring i Oslo arrangert i 2001. (För Bmwccn avd.Öst ble stiftet). Med andre ord altfor lenge siden. VASK BILEN OG MÖT OPP! Peoples Choice 1-2-3 plass... Premiering Kl.14.00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Glenn,har ingen planer om det:-)Husker jeg ikke helt feil ble siste höstmönstring i Oslo arrangert i 2001. (För Bmwccn avd.Öst ble stiftet). Med andre ord altfor lenge siden. VASK BILEN OG MÖT OPP! Peoples Choice 1-2-3 plass... Premiering Kl.14.00. Skulle så gjerne men trenger hjelp fra noen snille bmw venner for tiden. Kansje jeg kommer til sosialt treff i oslo til helgen. Javel, da lærte jeg litt historie om øst avd. Kjekt for et styremedlem vite Sosial kveld i Oslo for Bmw hjerner med noget attåt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Skjedd med bilen din nå da glenno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg tenkte også å ta turen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Skjedd med bilen din nå da glenno? Noe plukk på touringen og vintervraket tok jeg av skiltene på etter at den begynte lekke olje og gadd ikke styre noe på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Skjedd med bilen din nå da glenno? Noe plukk på touringen og vintervraket tok jeg av skiltene på etter at den begynte lekke olje og gadd ikke styre noe på den. skal se om jeg får lånt en ny 3-er facelift så kan du sitte på innover vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Skjedd med bilen din nå da glenno? Noe plukk på touringen og vintervraket tok jeg av skiltene på etter at den begynte lekke olje og gadd ikke styre noe på den. skal se om jeg får lånt en ny 3-er facelift så kan du sitte på innover vettu Ja var du meg i forkjøpet. Ringer deg til uka når jeg får noen svar samt dukka opp noen intressante alternativer jeg må regne litt på og trenger din mening om også . Men takker ja sitte på Helge . Får bmw litt gratis PR også som du kan argementere for . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Tillater meg å løfte denne litt.. Nærmer seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 enda ikke fått tilbake bilen min jooo:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå