-Anders- Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Er enda bare tirsdag da Snart sette seg på kne, og polere for harde livet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvaag Hansen Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ikke så lenge igjenn. Rengjør bilen og kom. Litt info http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=480534 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 lurer på om kanskej ejg skal prøve å ta turen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Jeg kommmer nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Desverre passer det ikke for meg til Søndag . Men fant ut at jeg hadde fri den 21 Oktober, så fikk idag plass på dette treffet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Desverre passer det ikke for meg til Søndag .Men fant ut at jeg hadde fri den 21 Oktober, så fikk idag plass på dette treffet . Dit kunne jeg ha tenkt meg også hvis jeg hadde hatt fri. Sikkert en del fint å prøve/se på der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 må man ikke være medlem i bmwccn for å dra på det siste "treffet"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 må man ikke være medlem i bmwccn for å dra på det siste "treffet"? Hvis det er Autozentrum treffet du mener, så må du være medlem for å delta . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Det er foreløpig meldt 13 grader og overskyet på søndag. Satser på at det enten holder seg slik eller endrer seg til sol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 må man ikke være medlem i bmwccn for å dra på det siste "treffet"? Hvis det er Autozentrum treffet du mener, så må du være medlem for å delta . Er det flere ledige plasser på Autozentrum treffet, vet du noe om det Steffan..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Er det flere ledige plasser på Autozentrum treffet, vet du noe om det Steffan..? Jeg sendte forespørsel og fikk plass igår, så regner da med at det er plasser enda . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvaag Hansen Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Ikke lenge til høsttreffet til Bmwccn. Håper mange kommer og støtter opp om arrangementet! Ta det litt rolig natt til søndag så greier dere å stille opp på dette også Selv skal jeg i bryllup lørdag... Dårlig planlegging! Husk peoples choice 1-2-3 plass. Sted:Frognerseteren i Oslo 12 Oktober. Oppmøtetid fra kl.11.00 Premiering ca kl.14.00 Salg av kaffe,brus og noe å tygge på! Vask bilen og kom! Håper på bedre vær enn det er nå i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 da er prøveskilter leid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Samlingspunkt blir altså i krysset der du kan ta av mot voksenkollen/frognerseteren/tryvann? Dette har dere sikkert tenkt på, men det skader ikke å nevne det: Hva med tryvannsplassen? Eller får vi ikke lov til å stå der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 må man ikke være medlem i bmwccn for å dra på det siste "treffet"? Hvis det er Autozentrum treffet du mener, så må du være medlem for å delta . Wicky, nå har du en grunn for melde deg inn også så kan du være med på så mange andre arrangementer fremover også i regi bmwccn. Husk at medlemskap ditt varer 1 år fra datoen du er innmeldt. Så får du mye fine rabatter, samt være medlem i tøffeste klubben . Husker ikke hvor mye kontigenten er nå jeg men 4-500 kr klare du . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå