Saltkjelen Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 ":86sdoz86]Fine bilder, kjipt at jeg ikke hadde mulighet til å stille. Men men, treffer vel flere av dere på Autozentrum? Jeg sendte mail i går, men ikke fått svar ennå. Om det fortsatt er plass stiller jeg Samme her..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 så jaggu til og med halve bilen min på et bilde på bmwccn. jøss, må være første gang var den grønne e34 toruingen der også en 540 manuell? kul den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Flott treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 ellers takker jeg for jeg godt treff selv om jeg bare var innom en halv time- time. var stort spekter av bmw fra alle "nivåer". selv ville jeg nok hatt den m3'en med carbon tak.. en dödare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det var bare sort film på det taket men, ikke karbon bortsett fra panser og koffertlokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 ":25y24kih]Møtte deg selv jeg da tror jeg. Kom rett før Torek. Kom sent med godt Sent men godt, så absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Mye flott å se på der nede. Det er godt å se at det finnes endel pene E30 igjen i dette landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Takk for oppmötet!Kjempefin dag http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=481726 hva slags linse, kamera og effekter er brukt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 ingen bilder av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hvem er det sin blå LH-reg E39 med bimmers-skiltplater? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Vet ikke, men den var _ikke_ ren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ser liksom ikke helt poenget med å dra på treff med gørrskitten bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ser liksom ikke helt poenget med å dra på treff med gørrskitten bil skal vel sies at jeg heller ikke fikk gnikka på min før jeg kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 jeg fikk helle rikke vasket min desverre vaska den 3 ganger dagen føre da så håper det hjelper "noe" møkkette etter å ha stått i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ser liksom ikke helt poenget med å dra på treff med gørrskitten bil Spør du meg, så er poenget med å dra på treff det sosiale. Har jo sett 99.9% av bilene før, og mange av de ser man kloner av på veiene hver eneste dag. Bedre å møte med skitten bil enn å ikke møte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå