Gå til innhold

Min E60. 2005 525d M-sport "ACS5".

Runar-CSi
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si jeg syns det interiøret der er veldig fint. I gammle dager var det litt "kjipt" med stoff/skinn-kombinasjon, men i sportssetene til E60 passer det veldig bra. Ser vel så bra ut som vanlige skinnstoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål angående solfilmen din. Har du både solgardin og solfim på bakruten, eller er det bare veldig mørk solfilm og hvor mørk er den på siderutene? Uansett ser du meget bra ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye!! Passe fornøyd selv også nå...

Spørsmål angående solfilmen din. Har du både solgardin og solfim på bakruten, eller er det bare veldig mørk solfilm og hvor mørk er den på siderutene? Uansett ser du meget bra ut. :)

Det er orginal gardin og film på bakruta ja, hvor mørk den er husker jeg ikke men det kan sjekkes opp. Er lik film på alle ruter iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første gang jeg har sett ordentlige bilder av AC Schnitzer splitterne, og av bil med disse i helfigur, og det ble MEGET pent! Gratulerer med en stykk meget grom E60! :D

Mistenker også at bilen din er en liten cm lavere enn min bak, og det liker jeg ikke helt... ;)

Takk for det, syns de funker bra selv også. Angrer ikke på at det ble de. Den er kansje det? Ikke vet jeg men nå er den iallefall så lav den kan være uten å subbe både foran og bak. Med spacer som er noen mm tynnere foran så går den nok litt lavere da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett gjennom tråden din no..og dette var utrolig bra..den ble skikkelig rå:) Er det lov og spøre kor mye du måtte ut med for denne?

Vil gjerne vite når du skal selge denne..:) då må du gi en lyd på PM selv om det kanskje blir for mye for meg men denne er perfekt..og den fineste E60'n eg har sett hittil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Sorry, den mangler speila (for jeg heller vil ha M5 speila da jeg syns de ser bedre ut) og takspoileren (hadde kjøpt men syns den er bedre uten) og den har desverre annen motor tuning og justerbart understell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte å nevne følgende;

felger, bakfanger (underdel), innstegslister, matter, idrive hjul, pedalsett, ratt, midtkonsoll, girkule, brekkhåndtak, tårnstag, bremser, eksos(?)

sånn i farta ;)

Jeg syns det blir feil å klistre merker og refere til bilen sin som en AC Schnitzer når du kun har montert 3 deler av ca 20. Men du gjør selvfølgelig som du vil.. og du er ikke alene om det.

Uansett er bilen veldig pen å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...