Gå til innhold

Min E60. 2005 525d M-sport "ACS5".

Runar-CSi
 Share

Anbefalte innlegg

Du glemte å nevne følgende;

felger, bakfanger (underdel), innstegslister, matter, idrive hjul, pedalsett, ratt, midtkonsoll, girkule, brekkhåndtak, tårnstag, bremser, eksos(?)

sånn i farta ;)

Jeg syns det blir feil å klistre merker og refere til bilen sin som en AC Schnitzer når du kun har montert 3 deler av ca 20. Men du gjør selvfølgelig som du vil.. og du er ikke alene om det.

Uansett er bilen veldig pen å se på!

Ang felger så er jeg mer fornøyd med de jeg har enn ACS sine, OG det er 2 andre E60`en her i byen med ACS felger derfor ser jeg ikke hensikten med å bytte til noe de har. innstegslister og matter er i M-utførelse og det stemmer bra på bilen siden dette er utgaven som er basert på m-sport E60`en. Den har heller ikke annen bakfanger enn orginalt. Så utvendig mangler den takspoiler og speil. idrive hjul, pedalsett, ratt, girkule og brekkhåndtak kommer nok med tiden men som du vet så koster ACS mer enn det egentlig er verdt og med 3 biler, hus og båt på en inntekt kjøper jeg desverre ikke alt på en gang.. Tårnstag og bremser bryr jeg meg ikke om på denne desverre!

Hva du mener bryr jeg meg ikke om, det får være ditt problem. Merkene følger med når en kjøper delene, satt de heller på enn å kaste de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du ikke bryr deg om hva jeg mener så må du hvertfall ikke forandre på overskriften, eller teksten i "kjøretøy". Jada, jeg legger merke til detaljer. Er enig med deg at det koster mer enn det smaker, mye av det. Men det er ihvertfall forholdsvist "eksklusivt" her til lands, og er kvalitet i motsetning til mye annet ræl, og ser bra ut.. mesteparten.

Og innsatsen til bakfangeren..

f1ca13bf95.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke bryr deg om hva jeg mener så må du hvertfall ikke forandre på overskriften, eller teksten i "kjøretøy". Jada, jeg legger merke til detaljer. Er enig med deg at det koster mer enn det smaker, mye av det. Men det er ihvertfall forholdsvist "eksklusivt" her til lands, og er kvalitet i motsetning til mye annet ræl, og ser bra ut.. mesteparten.

Og innsatsen til bakfangeren..

f1ca13bf95.jpg

Hehe... Jeg forandret på det av den grunn at det ikke er en ekte ACS5 men det begynner å ligne. Og det du først og fremst pratet om var vel merkene på bilen? Flott at du har øynene åpne! Den bakfangeren er til biler uten m-pakke. Finner heller ingen info om innstegslistene du nevner og bremser til diesel utgavene. Det beste med det og grunnen til at jeg kjøper det er av den enkle grunn av at ikke alle har det, fint å kunne skille seg litt ut blandt alle E60`ene også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite spørsmål. Er du fornøyd med disse felgene? Har du noen dårlige erfaringer med de så langt?

Nei de har vel stått på denne bilen i snart et år nå, så lenge jeg har hatt den så er jeg kanonfornøyd iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...