FTE Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 Da er dekk montert. Ble veldig fornøyd med strekken, gleder meg skikkelig til å se hvordan det blir når jeg setter de på! Kunne kanskje vært liiitegrann mer strekk foran, men da hadde dekket blitt for smalt synes jeg. Bak: Foran:
RoaldJ Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 stakkar han som la på dekka men poorno da!
sladjan Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Nice ;D Disse dekka er utrolig bra også, beste dekka jeg har hatt
FTE Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 Takker folkens Gleder meg værst til å få de på og senke bilen helt nedtil! Men enda en stund til det da. Har fått på nye bitumen-plater i gulvet og renset gulvteppet. Ble ikke helt fornøyd med teppet, får prøve en gang til tror jeg. Noen som har forslag til sterke midler som tar skikkelig inngrodd skitt? Ellers har jeg rotet litt i historien til denne bilen, for det viser seg at bilen faktisk er en 87 modell. Dette er en preface som er "bygget" om til facelift. Grunnen til at jeg fant ut det var da jeg ringte GS bildeler og skulle bestille deler, stod da i garasjen og oppga chassinr. 02.87 er bilen produsert. Og siden det står første gang reg. 10.02.89 i vognkort, måtte jeg bare ringe BT. Hun sa at bilen ikke var bruktimportert, men altså solgt ny i norge i 89. Har også sett skjøten til bakplaten baki bagasjen, som jeg faktisk måtte lete etter for å finne. Den ser fin ut, så den har jeg bare hatt på litt karrosserikitt og lakkert over. Litt kjedelig å tenke på at det faktisk er en preface når man trodde man kjøpte en facelift...men når det jo står 89 i vognkortet og den ser ut som en, er det jo ikke lett å vite når man står der med penga i hånda og sikkel om munnen
E30_Dale Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 "Litt kjedelig å tenke på at det faktisk er en preface når man trodde man kjøpte en facelift...men når det jo står 89 i vognkortet og den ser ut som en, er det jo ikke lett å vite når man står der med penga i hånda og sikkel om munnen ;-)" + 1, meget bra prosjekt! Meget nydelig strekk
anders87 Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Hvor store er felgee dine foresten, og hvilke dekk og bredde brukte du?
Øystein E30 M3 Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Hvor store er felgee dine foresten, og hvilke dekk og bredde brukte du? Det står på forgje side Falken 225/35-17 og 205/40-17 på 8,5" og 10" felg Var det problem å få på de dekka? Jeg vurderer denne dekkdimmen selv
FTE Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 Hvor store er felgee dine foresten, og hvilke dekk og bredde brukte du? Det står på forgje side Falken 225/35-17 og 205/40-17 på 8,5" og 10" felg Var det problem å få på de dekka? Jeg vurderer denne dekkdimmen selv Det stemmer Ifølge min kompis som la de på var det litt jobb ja, jeg selv var på jobb da han la de på. Foran er ikke strekken så ekstrem, men bak måtte han bruke tid for ikke å lage merker i kanten som jo er ganske eksponert. Han brukte mye glide greier på dekksidene for å si det sånn Men det smatt på plass da han fylte luft, trengte ingen luretriks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå