Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilder ja. Får ta med et lite snikbilde fra idag da, er ikke så mye å se ennå synes nå jeg ;)

62swmq0j1b980aq681en.jpg

Torek: Selvfølgelig må du komme med M-tech2`en :) Hva står igjen da? RS`ene eller?

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Torek: Selvfølgelig må du komme med M-tech2`en :) Hva står igjen da? RS`ene eller?

Ja, jeg kommer jo helst med den, det er klart :)

Yes, det er hovedsaklig bare RS'ene som mangler.

Fy flate..den farga der...utrolig heftig!! Blir morro å se :D

Skrevet

Imponert over fargevalget! Ser ut som det blir utrolig bra, du skal ha creds for å tørre og prøve noe nytt som ikke alle andre har. Blir ikke overrasket om det dukker opp andre biler i denne fargen fremover :P

Men jeg har et par spørsmål ang. de stolene - har du prøvesittet de? Og i såfall, hva synes du? Vurderer slike selv fra BS Bildeler da prisen virker god og liker også utseende ganske godt. Og hvordan gjør du det med understell? Finnes det noe ferdig, eller må det customlages?

Skrevet

Hehe, jo takk for det. Kan jo hende det dukker opp flere etterhvert ja. Men tror jeg er den første i norge iallefall ;)

Ang stolene så har jeg bare prøvesittet de på gulvet, ikke montert de i bilen ennå. Venter på understell til de. Har bestilt de også fra BS bildeler, er Sparco understell. Spørs nok om det ikke må trikses litt med de også, men det gjenstår å se. Det følger med et universal-understell til stolene, med slider, så må vel ha en slags overgang fra de og til Sparco-understellet. Men er gode seter virker det som ;)

Skrevet

knallfin farge du har fått :) gleder meg til å se bilen din til sommeren, må kunne gå an å møtes en gang i løpet av sommeren:P har vært dødt med e30'r i område siste 2-3 åra egentlig her i området.. Terje er innom en gang i skuddåret med M3'n, ellers en sliten jallastyla en innimellom.. blir en fin sommer får vi tro :)

Skrevet

Holy shit!

E-N-D-E-L-I-G har flere skjønt at nyere BMW farger er hva som gjelder! Denne fargen, og mange av de nye "storbilfargene" gjør seg skikkelig godt på BMWs små 'racerbiler'.

Jeg husker første gang jeg så gulfargen du hadde på den forrige M3, og lura på om du hadde røyka sokker, men da jeg så den på bilder, og senere live var det helt hinsides pent!

Tror nok jeg blir okkuperende rommet rundt bilen din i minst 2 minutter med fotoapparatet på BMW-treff i sommer, for dette har jeg all tro på! :mrgreen:

Blir det dobble pacemakere etterhvert så blir dette meget meeeeget bra!

Skrevet

brenni: Takker for det, vi må få til et møte ja. På tide det blir noe pene E30 rundt her ja, ikke sett noen på lenge faktisk. Har trua på sommeren nå jeg også! Bare den kommer snart [-o<

Just-turbodiesel: Takker så meget.

oddis: Ja, denne fargen falt jeg for med en gang, og planene med Diamantsort er jeg glad for at jeg skrotet.

Hehe, M3en var det mange som tvilte på ja, men ble nå tøff allikevel :)

Fått noen pakker i posten i det siste også, nye speil, 4 pkt seler, ny komplett grill og litt annet stæsj.

tjo9j5ao3e01rcso6ond.jpg

Kan vel slenge ut et bilde, selv om den er litt møkkete, så dere ser effekten litt lettere i sollys

kvjl03nqhms6b30wdiux.jpg

Nå skal jeg ut å polère bur og montere stoler! :clap:

Skrevet

Den der gleder jeg meg skikkelig til å se til sommern. Ser utrolig lekker ut med den fargen.

Men du kan ikke holde oss slik på pinebenken, du må få lagt ut noen bilder av hele bilen snart. Fort deg litt nå.. :lol:

Skrevet

Kloke ord, så vi tar dem en gang til ;)

Den der gleder jeg meg skikkelig til å se til sommern. Ser utrolig lekker ut med den fargen.

Men du kan ikke holde oss slik på pinebenken, du må få lagt ut noen bilder av hele bilen snart. Fort deg litt nå.. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...