Morty999 Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 jeg har en 535 lmm om du trenger kan leveres i kveld for 500spenn
Kvasi Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Men hvor setter jeg LMM? Altså, kan jeg bare tilpasse den der den opprinnelig sitter? Og kan jeg bruke om den originale innsugsbelgen, eller er ikke den egnet for trykk kanskje? Hvis jeg ikke kan bruke den, hvor gjør jeg da av tomgangsmotor og det greiene der? Jeg har LMM på original plass og den originale belgen med alt styret også. Funker helt glimrende, men et gratis tips skal du få. Alustussen på venstresiden av spjeldhuset er det lurt å bruke flenstetting og evt en zskrue på. Har blåst ut min etpar ganger.
oddis Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Prøv å lag så korte slangekoblinger som mulig, og sveis på en søm som fungerer som flens å tre over silikonslangen på røret, slik at den sitter godt (+ slangeklemme utenpå selvsagt). Det er også verdt å merke seg at mange billig-silikonslanger står som en oppblåst balong så fort den får trykk på seg. Til bender vil jeg sterkt anbefale å bruke Samco. De kjennetegnet av at de alltid er blå innvendig, uansett farge utvendig. Protrim... ta et googlesøk og et bimmers søk og les...jeg tørr ikke anbefale dem. Den beste måten å kontrollere avgassene på er å bruke datasprut. Det finnes MS sprut som er moddet inn i Motronic boks. Ingen behøver noensinne å vite.. Ta en sjekk på ebay og diyautotune.com. Edit: http://www.k-data.org/kdfi-pnp-bmw-m20.html
Kvasi Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Ikke for å sette "oddis" på prøve, men du måå ha noen slangekoblinger med mindre motorfester og alt av oppheng er metall, flex får du og den må tas opp en eller annen plass. Bør nok være minst 3-4 cm mellom ting som står stumt og ikke.
FTE Skrevet November 27, 2010 Forfatter Skrevet November 27, 2010 Men hvor setter jeg LMM? Altså, kan jeg bare tilpasse den der den opprinnelig sitter? Og kan jeg bruke om den originale innsugsbelgen, eller er ikke den egnet for trykk kanskje? Hvis jeg ikke kan bruke den, hvor gjør jeg da av tomgangsmotor og det greiene der? Jeg har LMM på original plass og den originale belgen med alt styret også. Funker helt glimrende, men et gratis tips skal du få. Alustussen på venstresiden av spjeldhuset er det lurt å bruke flenstetting og evt en zskrue på. Har blåst ut min etpar ganger. Takker for svar Da prøver jeg også med den originale belgen så får vi se åssen det går Mye trykk kjører du da? Og har du original LMM eller 535 LMM? Oddis: Ja, kan nok være best å kjøre med datasprut, men da må det kunne dokumenteres som et godkjent innsprøytningssystem til BMW E30. Og det går ikke. Kan det skjules, slik at det ser ut som jeg kjører med originalsprut, så hadde jo det vært best sikkert. Kan jo hende det blir siste utvei hvis jeg ikke klarer å komme under kravet. Men kan ha CO på opp til 3,5 siden min bil er utenfor kat-kravet
winchester Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Men hvor setter jeg LMM? Altså, kan jeg bare tilpasse den der den opprinnelig sitter? Og kan jeg bruke om den originale innsugsbelgen, eller er ikke den egnet for trykk kanskje? Hvis jeg ikke kan bruke den, hvor gjør jeg da av tomgangsmotor og det greiene der? Jeg har LMM på original plass og den originale belgen med alt styret også. Funker helt glimrende, men et gratis tips skal du få. Alustussen på venstresiden av spjeldhuset er det lurt å bruke flenstetting og evt en zskrue på. Har blåst ut min etpar ganger. Takker for svar Da prøver jeg også med den originale belgen så får vi se åssen det går Mye trykk kjører du da? Og har du original LMM eller 535 LMM? Oddis: Ja, kan nok være best å kjøre med datasprut, men da må det kunne dokumenteres som et godkjent innsprøytningssystem til BMW E30. Og det går ikke. Kan det skjules, slik at det ser ut som jeg kjører med originalsprut, så hadde jo det vært best sikkert. Kan jo hende det blir siste utvei hvis jeg ikke klarer å komme under kravet. Men kan ha CO på opp til 3,5 siden min bil er utenfor kat-kravet Finnes flere datasprutkarer som syr det inn i det orginale ledningsnettet, så har du ikke sjans til å se at det er uorginalt.
Kvasi Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Finnes flere datasprutkarer som syr det inn i det orginale ledningsnettet, så har du ikke sjans til å se at det er uorginalt. Men mye av gleden med datasprut er jo å bli kvitt LMM, og den ser vel de fleste er borte. Jeg for min del gir F, og peiser på. "De" sliter med å ta deg uansett.. Har kjørt Hilux med kompressor i flere år, blitt stoppa av politiet og fått beskjed om at den bråkte flere ganger. Men de kanke gjøre så mye med det..
M3 Yngve Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Kan da legge sprut boksen inn i en org ecu boks vel? Tror ikke de maser om du har LMM eller ikke.
Gjest Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 vist ikke kan du jo bare ha en tom lmm montert på trykkrøra ved vising. bygge turbomotor uten datasprut er helt ubrukbart etter min mening. Du kan jo gjemme sprute der org boksen skal ligg bare. tviler på at svintilsynet ribber bilen din ved vising?
FTE Skrevet November 28, 2010 Forfatter Skrevet November 28, 2010 vist ikke kan du jo bare ha en tom lmm montert på trykkrøra ved vising. bygge turbomotor uten datasprut er helt ubrukbart etter min mening. Du kan jo gjemme sprute der org boksen skal ligg bare. tviler på at svintilsynet ribber bilen din ved vising? Faktisk tenkt på akkurat den metoden der ja. Hmmm....datasprut ja. Aldri tatt i et datasprut, vet ikke hvilke komponenter som er med en gang, hehe. Kanskje sette seg ned å lese litt på nettet nå da Men hvis noen vil tipse meg om noen typer å anbefale, kjør på. Tråden her er åpen for alle! Eller om noen mener at LMM og chip funker like bra på relativt lite trykk..? Argumenter i vei
Gjest Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 lmm og chip blir aldri like bra som ett sprut som er mappet.
KalMar Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 vist ikke kan du jo bare ha en tom lmm montert på trykkrøra ved vising. bygge turbomotor uten datasprut er helt ubrukbart etter min mening. Du kan jo gjemme sprute der org boksen skal ligg bare. tviler på at svintilsynet ribber bilen din ved vising? Faktisk tenkt på akkurat den metoden der ja. Hmmm....datasprut ja. Aldri tatt i et datasprut, vet ikke hvilke komponenter som er med en gang, hehe. Kanskje sette seg ned å lese litt på nettet nå da Men hvis noen vil tipse meg om noen typer å anbefale, kjør på. Tråden her er åpen for alle! Eller om noen mener at LMM og chip funker like bra på relativt lite trykk..? Argumenter i vei Jeg har vipec v44 som jeg er kjempe fornøyd med. Jeg hadde aldri tatt i et sprut før jeg fikk mitt, og det er ikke lange turen igjen før det er ferdig mappet. Jeg tok med en kompis som var like grønn som meg på sprut å fikk han til å trykke inn i sprutet mens jeg kjørte. Veldig god forklaring på hva de forskjellige tingene er til i "Help" hjelp dokumentet som ligger ved i programmet til sprutet. Servicen fra integrale8v / ELS Tuning her inne som jeg kjøpte sprutet fra, har vært kjempe bra å ikke til å klage på. jeg har som sakt vært kjempe fornøyd med vipec, men jeg hvet ikke hvordan noen av de andre merkene er. Men vipec blir anbefalt av mange, og spesielt når du ikke har tatt i sprut før.
Gjest Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Hører også mye positivt om vipec. Personlig så har jeg meget bra erfaring med electromotive. dette selges bla. av bjørnstad bil. di selger også dta.
NBCustom Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 virkelig så få som bruker motec? det er jo det som er det beste i følge Per Guldbransen, han er jo ikke akkurat amatør på innsprøytningssystemer.
Morty999 Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 per er vell bedr epå gassere enn innsprut.. er lite/få som bruker motec. grunnet det kun er dos bassert og få som kan mappe det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå