APedersen Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Fyyyy så rått, digger fargen! og ikke minst interiøret etc
FTE Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Hjulene skal snart settes sammen hos CCW, sentrene er ferdig kuttet. De skal etter planen være i Norge i begynnelsen av november APedersen: Takk for det
anders87 Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Forvent å få kaffebesøk (Les; Jack Daniels) i begynnelsen av november
anders87 Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Skjønner jeg godt, er trivelig han! Svar på PM nå Toremannen
FTE Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2011 Hehe, det kan vi ordne gutta På tide med en get together nå snart igjen ja
FTE Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 Noen som vet hvor man får tak i plastdekslene på torpedoveggen i carbon? Altså dekselet som sitter på luka inn til kupèvifta (ledningsskjuler) og den bak batterikassa? Har sett det på en eller annen bil her inne, skulle hatt noe liknende.
SSM Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Jeg vet hva bil du har sett det på, men han har fått det laget til seg av en kompiss som er en jævel på carbon! Har prøvd å få tak i det selv, men er håplaust.
FTE Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 Ahh. Kjett.... Da får det bli vanlig svarte da.
joachim sørlie Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Det er ikke det sammaa som ekte carbon... Og som mange hundre har sagt før meg, utrolig gjennomført og pen e30 med et riktig så gromt vognkort! men tror jeg hadde vært litt på utkikk etter noen andre stoler forran..
FTE Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 Det får bli ekte karbon, ellers får det heller være. Joachim sørlie: Takker for det. Stolene er love/hate, noen liker de, andre ikke. De er ikke prioritert denne vinteren, men vi får se
matsrh Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Kan jo hende disse folka kan lage slik carbon deksel til deg Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå