Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er skikkelig sjefs-retro de, Ståle !!! ;)

Men litt begrenset effektmessig da, de drar ikke akkurat skinnet av pølsa lixom ;)

Hadde vært kult å bygd noe moderne innmat i de da, tenkte på det.

Men nok OT, eek!! Sorry, si ifra om jeg skal slette :)

Skrevet

Takker :) Trenger takluke ASAP, må seff være rustfri. Farge er det samme. PM eller sms 92040846

• 1 month later...
Skrevet

Ble til at jeg kjøpte en helt ny luke, så slipper man å tenke på rust der iallefall ;) Hentet den fra lakkerer idag

7t8jq6gdmj0hssivdd3g.jpg

Kan jo slenge opp bilder av eksosen vi har sveiset også da, nå har jeg 2x2,5" fra DP og hele veien ut. Midtpotta er en Simons, type åpen.

fjh5kr6ijpicaony1oow.jpg

ghuaa3q3wqbfnqkrdun6.jpg

Så må jeg spørre: Hva anbefaler dere av polish for å få den siste toppglansen? Har brukt Autoglym sin Gloss, men er ikke fornøyd med den altså. For når bilen blir vasket og skal tørkes, blir det "striper" i voksen etter håndkleet. På høsten ifjor gikk jeg over med avfetting for å få av polishen igjen, og etter det ble det ingen merker da jeg tørket bilen. Nå vil jeg prøve noe annet!

Skrevet

Jeg har brukt Scholl S30+ polish på maskin etterfulgt av 50/50 Isopropanol/vann og Swissvax Shield(Tror det er den billigste) for hånd..

Det er iallefall den beste finishen jeg har fått til nå.. :wink:

(Overflatene har vært bra fra før av, og uten swirls/riper)

Skrevet

Føyer meg i rekken av alle de andre,utrolig rå bil!! Så den live på rudskogen ifjor, og den ser minst like bra ut på ekte..:) Hvor handler du eksosdeler?

Skrevet

Ble Meguiars Deep Crystal polish og Carnauba wax. Har kjørt en runde med begge nå, men skal ta ytterligere en runde med wax-en. Må jo være blank til Bilsport Custom & Motorshow i påsken 8)

Anders87:Ja, eksosen er på, har kjørt den noen turer allerede. Ble fiiinfin lyd ved pådrag også ;)

Jås:Jo, takk for det ;) Eksosdelene handlet jeg på Mekonomen, får ganske bra med rabatter der. Mellompotta ble handlet der også. Bakre lyddemper satt på bilen da jeg kjøpte den.

Skrevet
Ble Meguiars Deep Crystal polish og Carnauba wax. Har kjørt en runde med begge nå, men skal ta ytterligere en runde med wax-en. Må jo være blank til Bilsport Custom & Motorshow i påsken 8)

Til neste gang FTE, en bil av dette kaliberet syns jeg kun fortjener det beste av lakkpleie, dvs Swissvax :wink:

Men kan beskrives med ett ord denne her : Rått!!!!!!! :shock:

Skrevet
Anders87:Ja, eksosen er på, har kjørt den noen turer allerede. Ble fiiinfin lyd ved pådrag også ;)

Video, or it didnt happen..! :lol:

Og nok engang, evig kult at du ble invitert til Elmia Motorshow :applause:

• 2 weeks later...
Skrevet

En kamerat av meg har sett bilen din på motorshowmessa, ønska jeg var der også.. Men ble det ikke noe av med den tegninga eller? :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...