bmwp0wer Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 trur jeg saag bilen din paa gs bud ihelga ?? var en helt syk e30 ihvertfall sitter i london aa skriver saa bli mange aaer ;P hehe
diohrvik Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Gratulerer med vel fortjent pokal! Utrolig gøy å få se bilen din live, og hilse på deg:) må innrømme jeg var skeptisk til specsa jeg også, men som sagt, felgene satt som et skudd!
FTE Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 Takker for det. Diohrvik: Takker, og gratulerer selv med Peoples Choice. Ja, alltid gøy å hilse på nye BMW entusiaster Må si jeg ble veldig imponert av din bil, antakelig den peneste prefacen jeg har sett her i Norge iallefall
Larsinnj Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Artig å hilse på å slå av en prat, pluss at det var gøy å se E30n live! Var spent på om den levde opp til forventningene, noe den absolutt gjorde! Både din, Anders og Marius sin forøvrig.
FTE Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Ja...det er den Den gikk litt fortere enn jeg hadde planlagt, men fikk et meget bra tilbud og kunne ikke avslå. Den kommer fortsatt til E30 meet da Synd er det, den har jo nesten forandret livet mitt litt denne bilen, er kjent over hele verden, ++. Men følte det var på tide å gi slipp på den, hadde ikke like mye glød for den i det siste desverre, og det ville vært urettferdig å bare ha den stående i garasjen... Kommer sikkert til å angre, det gjør jeg alltid. Men tror den kommer i gode hender
Pedi Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Oiii! Er det mulig? Du solgte den før du fikk nyte en hel sesong med den? Da regner jeg med at tilbudet du fikk må ha vært såpass at å si nei hadde vært ren dumskap. Men du hadde en nydelig bil, og personlig mener jeg at skikkelig bra biler KAN og SKAL ha en god pris. Uansett hvor god en pris er (og hvor dyrt enkelte mener det kan være), så er oftest prisen på en bil knapt selvkost - og arbeidstimene samt alt det som hører med til det, gratis.... Ikke alle verken forstår eller er enig i det, men sånn er det bare. Jeg har (nesten) ennå til gode å se en bil av din kaliber gå i pluss...
///Magnusrc Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Oiii!Er det mulig? Du solgte den før du fikk nyte en hel sesong med den? Da regner jeg med at tilbudet du fikk må ha vært såpass at å si nei hadde vært ren dumskap. Men du hadde en nydelig bil, og personlig mener jeg at skikkelig bra biler KAN og SKAL ha en god pris. Uansett hvor god en pris er (og hvor dyrt enkelte mener det kan være), så er oftest prisen på en bil knapt selvkost - og arbeidstimene samt alt det som hører med til det, gratis.... Ikke alle verken forstår eller er enig i det, men sånn er det bare. Jeg har (nesten) ennå til gode å se en bil av din kaliber gå i pluss... Jeg er veldig enig med deg, Pedi. Dette syns jeg var utrolig trist! Du har skapt noe ingen andre har! All creds til deg, FTE!
Kristov Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Hvem ble heldig ny eier? Og er det noe nytt prosjekt på gang?
hylle Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Det har vært gøy å følge denne i rundt 4 år nå! Regner med det blir mer bmw på deg!
FTE Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Pedi: Man skulle ikke tro det, men det var visst mulig. Blir nok noen følelser i sving når jeg ser den reise. Bil er dyrt å bygge, og man tenker jo ikke på arbeidstimene engang når man summerer opp. Da går alle bilbygg i minus. ///Magnusrc: Takker for hyggelige ord Kristov: Kan si så mye at den fortsatt er en forum-bil. Ny eier får heller komme med det når den tid er inne. Det ble et nytt prosjekt ja, iallefall litt fram i tid, men denne sommeren skal jeg kjøre og kose meg. Så får vi se hva vi finner på til vinteren (og noen år framover) hylle: Ja, har jo vært med i noen år nå, artig å kunne gå tilbake og lese i denne "loggen" hvor mye jobb man faktisk har lagt inn i denne bilen. Det blir garantert mer BMW på meg framover, men ikke med det første. Jeg er heldigvis veldig allsidig når det kommer til min bil-interresse, så jeg har gått over på noe annet som jeg alltid har hatt lyst til å prøve. Men holder det for meg selv, en stund iallefall Har jo E90`n ennå da, så BMW står på gårdsplassen her fordet!
S.Hafsmo Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Jeg stemmer for at du bygger E24 i tilsvarende stil.
M3 Yngve Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Jeg stemmer for at du bygger E24 i tilsvarende stil. Enig
fizn Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Gratulerer med salg da, høres ut som du ble fornøyd værtfall. Over til neste prosjekt, siden du er så begeistret for Tyskerstuk og ikke er BMW er det jo nødt til å være VAG.
diohrvik Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Tror nesten det er amerikaner jeg, virker som du har sansen for det:) kommer du på e30meet uten bil da? Anngående salget, kondolerer:( spent på hva du kommer med nestegang:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå