Ellingsen B. Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Utstyr som: M-sportspakke, el.stoler med memory, sort sportskinn, el.cab,hifi,bi-xenon,adaptive lys,pdc,18" alu,++ Km kun 37000 Pris kun 299000,- Behjelpelig med finans/forsikring Sammenlign pris mot andre som står tilsalgs. Dette er billig!!! Bilen kan ses i Moss. Tlf 941 54 505 eller mail bjorn@autobb.no Link til annonsen: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14313170&sid=xz1cbaMG7qi330141&WT.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 DEN prisen var fin. nesten som om jeg vurderer å kjøpe den. har jaktet på cab no lenge-men bestemt meg for at jeg avventer til våren igjen. mulig pengene blir brukt på studier også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Prisen skal være veldig bra ja Ser fleste facelifter ligger på 360-380k samt mange 01-02 ikke facelifter ligger til 300+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Dette var billig ja. Jeg var og prøvekjørte denne i vår og da sto den vel til 369 000 elns. God bil å kjøre og i utrolig pen stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Lekker bil, til en meget hyggelig pris. Tror ikke denne herligheten vil stå lenge, lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Det kan være, men har vist seg å være cirka helt umulig å selge bil om dagen ser det ut til. Veldig synd, for det er jo flotte biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Det kan være, men har vist seg å være cirka helt umulig å selge bil om dagen ser det ut til. Veldig synd, for det er jo flotte biler! Pga finanskrisen og høy rente er det nok tungt å selge "dyre" biler da færre har råd til å ta lån. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Ser ikke værre ut, lite respons på min bil til 265 i alle fall. Men men, det går seg nok tæll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Solgte nettopp min bil på 12 dager i en litt høyere prisklasse en denne.. Syns ikke det er så lang tid. Tror det er en fordel å skille seg litt ut, og ikke selge det alle andre selger.. Fin pris på cab'en! Og fin pris på 320d'en! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Solgt for noen uker siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg