Sir Hofstad Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Synet som møtte kona i morges Låseboltene ligger pent ved siden av bilen... Snakk om Rondell i 8,5 og 10 x 18"...
ingard Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 KØDDER DU?! Begynner å blir jævli skeptisk til å la bilen stå parkert nå.. Skjer alt for ofte dette.. Er det påført noen andre skader? På bremser osv? Har du kasko kanskje?
ALLSTAR Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 var helt sykt å komme ut i dag mårres å se at bilen til hofstad sto på klosser!!!! TRIST!!
EirikL Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Svarte faen!!?? Du må ta en tur rundt og høre med naboene om de har sett eller hørt noe. Men hvis noen har sett et eller annet, kan du banne på at de er for feige til å gjøre annet enn å gjemme seg bak gardinene sine Garantert en gjeng med østeuropeere!!! Folkens, hold øynene åpne og gi lyd til trådstarter dersom det dukker opp slike felger til salgs på nettet eller dere blir tilbudt felger rimelig.
S.Nilsen Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Surt!at man ikke kan få ha noen ting i fred!
ChrZZ Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Ni-trist... Men! Det er som jeg alltid har sagt: Profesjonelle tyver (les: alt annet enn narkomane) vet hva dem driver med, og har med seg verktøy for å hanskes med låsebolter. Låserbolter gir bare en falsk sikkerhet, og mindre penger i lommen etter at man har kjøpt dem. Håper du forsikret felgene! Evt, at dem er verdt mindre enn standard ekstrautstyrsforsikringsdelen (normalt 10 000,-). Ble det noen skade på bilen? Dette kan fint hende hvis dem er uforsikrige med hvor dem jekker, eller andre prob som oppstår.
tmice Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Ikke mye i verden som e mer irriterende en slikt!...
Fredrik Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Triste saker... kjør 16" felger så ser taperne en annen vei...
StianA Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 har du noen bilder av felgene som sto på bilen da? sånn at vi kan holde utkikk etter de? trist var det i hvertfall..
Gunnar Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Rondell 58 eller? I så fall er det slike: http://www.dtmpower.net/forum/attachmen ... i-pic2.jpg
wabby Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Fy faen å surt det der er! Unskyld at jeg skyter inn litt offtopic her. Men har sett dette så ofte at det skremmer meg... For min del så har jeg 19" ASA 3delt skrudde felger. Jeg vet ikke verdien på dem, men slik jeg forstår så er slike relativt dyre. Hvordan kan jeg finne pris/verdi på dem i tilfelle jeg vil forsikre dem?
Sir Hofstad Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... ds+touring
ChrZZ Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Fy faen å surt det der er! Unskyld at jeg skyter inn litt offtopic her. Men har sett dette så ofte at det skremmer meg... For min del så har jeg 19" ASA 3delt skrudde felger. Jeg vet ikke verdien på dem, men slik jeg forstår så er slike relativt dyre. Hvordan kan jeg finne pris/verdi på dem i tilfelle jeg vil forsikre dem? Shariff er vel bl.a. impotør/selger av ASA-felger? Du kan jo ringe dem (lykke til!) og høre. Evt søke rundt på nettet etter andre norske steder som selger ASA-felger. Min erfaring rundt det med å forsikre f.eks. felger (bilutstyr generelt), og det er brukt, er at jeg må ha kjøpekontrakt/bevis for det er KJØPT. For, hvordan skal forsikringsselskapet ellers vite hvor du har fått felgene fra? Hvis felgene fulgte med bilen, så må du uansett oppdrive noe form for bevis, uheldigvis.. Hvis det viser seg at du ikke trenger det, så har du et snilt forsikringsselskap som stoler på deg
wabby Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Jeg kjenner den heldigvis personlig. Beste beviset på at felgene var på bilen er annonsen fra forhandler for der er de avbildet. Har søkt lenge ang ASA filger på nett og har kun funnet russiske sider som har felgen min http://www.asa-wheels.ru/i/catalog/asa_ ... s3_big.jpg Dette var DS3 Black, men mine er sølv.
ChrZZ Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Jeg kjenner den heldigvis personlig. Beste beviset på at felgene var på bilen er annonsen fra forhandler for der er de avbildet. Har søkt lenge ang ASA filger på nett og har kun funnet russiske sider som har felgen minhttp://www.asa-wheels.ru/i/catalog/asa_ ... s3_big.jpg Dette var DS3 Black, men mine er sølv. Spørs om det hjelper at dem var på bilen når du kjøpte den gitt.. Kan fint hende at forsikringsselskapet fortsatt ikke vil forsikre noe som kan være tyvegods fra forrige eier(e).. Anywho, ring og hør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå