Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

KØDDER DU?!

Begynner å blir jævli skeptisk til å la bilen stå parkert nå.. Skjer alt for ofte dette..

Er det påført noen andre skader? På bremser osv? Har du kasko kanskje?

Skrevet

Svarte faen!!?? Du må ta en tur rundt og høre med naboene om de har sett eller hørt noe. Men hvis noen har sett et eller annet, kan du banne på at de er for feige til å gjøre annet enn å gjemme seg bak gardinene sine :evil: Garantert en gjeng med østeuropeere!!!

Folkens, hold øynene åpne og gi lyd til trådstarter dersom det dukker opp slike felger til salgs på nettet eller dere blir tilbudt felger rimelig.

Skrevet

Ni-trist... :(

Men!

Det er som jeg alltid har sagt:

Profesjonelle tyver (les: alt annet enn narkomane) vet hva dem driver med, og har med seg verktøy for å hanskes med låsebolter.

Låserbolter gir bare en falsk sikkerhet, og mindre penger i lommen etter at man har kjøpt dem.

Håper du forsikret felgene! Evt, at dem er verdt mindre enn standard ekstrautstyrsforsikringsdelen (normalt 10 000,-).

Ble det noen skade på bilen? Dette kan fint hende hvis dem er uforsikrige med hvor dem jekker, eller andre prob som oppstår.

Skrevet

Fy faen å surt det der er!

Unskyld at jeg skyter inn litt offtopic her. Men har sett dette så ofte at det skremmer meg...

For min del så har jeg 19" ASA 3delt skrudde felger. Jeg vet ikke verdien på dem, men slik jeg forstår så er slike relativt dyre. Hvordan kan jeg finne pris/verdi på dem i tilfelle jeg vil forsikre dem?

Skrevet
Fy faen å surt det der er!

Unskyld at jeg skyter inn litt offtopic her. Men har sett dette så ofte at det skremmer meg...

For min del så har jeg 19" ASA 3delt skrudde felger. Jeg vet ikke verdien på dem, men slik jeg forstår så er slike relativt dyre. Hvordan kan jeg finne pris/verdi på dem i tilfelle jeg vil forsikre dem?

Shariff er vel bl.a. impotør/selger av ASA-felger? Du kan jo ringe dem (lykke til!) og høre.

Evt søke rundt på nettet etter andre norske steder som selger ASA-felger.

Min erfaring rundt det med å forsikre f.eks. felger (bilutstyr generelt), og det er brukt, er at jeg må ha kjøpekontrakt/bevis for det er KJØPT. For, hvordan skal forsikringsselskapet ellers vite hvor du har fått felgene fra? Hvis felgene fulgte med bilen, så må du uansett oppdrive noe form for bevis, uheldigvis..

Hvis det viser seg at du ikke trenger det, så har du et snilt forsikringsselskap som stoler på deg ;)

Skrevet
Jeg kjenner den heldigvis personlig. Beste beviset på at felgene var på bilen er annonsen fra forhandler for der er de avbildet. Har søkt lenge ang ASA filger på nett og har kun funnet russiske sider som har felgen min

http://www.asa-wheels.ru/i/catalog/asa_ ... s3_big.jpg

Dette var DS3 Black, men mine er sølv.

Spørs om det hjelper at dem var på bilen når du kjøpte den gitt.. Kan fint hende at forsikringsselskapet fortsatt ikke vil forsikre noe som kan være tyvegods fra forrige eier(e)..

Anywho, ring og hør! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...