Ron Jeremy Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Sjekk ut denne svært så ombygde X5'en, ser ut som et bra bygg hvertfall. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Litt usikker på plasten i front der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oveb Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 likte virkelig ikkje den plasten i fronten :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Amazon-front?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 gjennomført? JA pent? IKKE FAEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Not my cup of tea... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 den var ikke særlig til X5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 kunne faktisk ikke tenke meg og ha hatt den, får en grei x5 til den prisen som etter min mening ser bedre ut helt original med noen gode felger. den der burde dem plaster midt inni amazonas jungelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Syns min X5 er penere:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Gjennomført! Men orginal med stålfelg hadde vært bedre:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 stakkars X5`en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Nja, noe gjennomført. Men fronten var de veldig uheldig med. Hadde heller brukt like mye på en annen X5 som var mer eller mindre orginal. Andre felger!! Bilen var vel generelt ikke pen. Lakken var stilig, men hadde ikke ville hatt den på min bil, heller på en MC-hjelm kanskje eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Ikke fin i det hele tatt.. Den fronten må vere noe av det styggeste Hartge har kommet med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 den va bare vemmelige,synd å ødelegga ein så tøffe bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Pic title på det ene bildet er "Europas Råeste X5" hahaha.. eneste jeg likte med denne bilen må være interiøret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Det -ENESTE- jeg likte, var suicide-dørene Det var en artig variant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå