Jamal Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Suicide doors var kult da...siden de har lagt inn par timer på bilen så kunne de ha bytta ut den orginale fattige spiller'n med no bedre hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Bilen er både gjennomført og strøken, men den ser faen meg ikke ut! Men respekt til eier (og bygger) som bruker den om familiebil! Skulle hatt noen bilder der den var senka helt ned, var/er luftfjøring på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Ufattelig stygg Den fronten virket så hjemmesnekret at det gjorde vondt i sjela. Fæl bil gjort enda verre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Utrolig gjennomført, men døds stygg!! Passer ikke i det heletatt. Sett denne bilen i real life. Er vel custom cars i lillesand som har bygd den tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Sett bilen mange ganger. Har snakka med eier også og han innrømte at bilen var bygd for oppmerkomhet og for å vise hva de var i stand til(en av mange demobiler for Custom Cars i Lillesand) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Sett bilen mange ganger. Har snakka med eier også og han innrømte at bilen var bygd for oppmerkomhet og for å vise hva de var i stand til(en av mange demobiler for Custom Cars i Lillesand) selvom bilen er bygd for oppmerksomhet, så bygger man jo ikke på noe som er så styggt som den fremfangeren der! man gjør noe som er tøfft!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Fy f..! Alt folk gidder å bruke tid og penger på. Styggeste jeg har sett og det kan være så gjennomført som det bare vil.. Den bilen hadde jeg seriøst ALDRI kjørt med! Hadde vært dritflau.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Custom blir ofte bare vas.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Neineinei..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 det er greit nok at den er bygd for oppmerksomhet, å d har di virkli jort men de kunna ha jort d på en anna måte da? noe som kunna ha sett bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Custom blir ofte bare vas.. Enig med du . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 jeg liker ting som ikke er orginalt, men faen for en måte å ødelegge en bil på da.... dette vakke bra jo . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 har sett bilen 2-3 ganger laive.bilen har altfor mye plast og dill og dall som ikkje den børde ha.greit dette er VELDIG GJENNOMFØRT ARBEID.men dar er mye ant dem kunne jort anleis,å alikavel fåt like mye oppmerksomhet rundt bilen.men gutta der er flinke,det skla dem virklig ha det er dems smag ikkje min smag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå