Thomaz Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Da ville jeg gått for en 320d som er brukt.. opptil et år gammel.. Bilen er da omtrent som ny å koster en god del mindre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Da ville jeg gått for en 320d som er brukt.. opptil et år gammel.. Bilen er da omtrent som ny å koster en god del mindre.. Nei... jeg har fra dag én vært glad for at vår E46 har facelift og derfor blir det en 2009 modell E91... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Da ville jeg gått for en 320d som er brukt.. opptil et år gammel.. Bilen er da omtrent som ny å koster en god del mindre.. Nei... jeg har fra dag én vært glad for at vår E46 har facelift og derfor blir det en 2009 modell E91... Jeg tror du vil bli svært godt fornøyd med en E91. Har vært og kikket på E91 LCI, og den ser (med xenonlys) veldig fin ut. Utrolig mye flottere enn pre facelift. Den jeg kikket på var i en underlig lys blåfarge som passet svært godt til høyglanspolerte vinduskarmer. Jeg tror faktisk 3-serie LCI er den fineste BMW til salgs for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg tror du vil bli svært godt fornøyd med en E91. Har vært og kikket på E91 LCI, og den ser (med xenonlys) veldig fin ut. Utrolig mye flottere enn pre facelift. Den jeg kikket på var i en underlig lys blåfarge som passet svært godt til høyglanspolerte vinduskarmer. Jeg tror faktisk 3-serie LCI er den fineste BMW til salgs for tiden. Tenker du da på fargen "Bluewater" ?... den er lekker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Det stemmer. Utmerket farge, det! Så råtøft ut med de linjene på panseret. Utrolig flott bil, E91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå