Estil0 Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Gamle bilen til bennern ja. Styresnekka var IKKE ødelagt på den. Skjønner ikke hvem som har påstått att den var defekt. leddene på styrestag, paralellstag og hjelpesnekka var ihjel kjørt. det som var problemet. men som nå er blitt skiftet. Diffen fungerer. men det er snart på tide med ny. (Simring lekasje. og. ja. helt sikkert godt brukt. Hvertfall etter jeg fikk den) Lister osv som manglet er på nå. (bortsett fra M-Tech dørlister) Jeg har store planer om større motor men ingen som helst plan om og få det godkjent. Er så mye styr med byggetilatelse på omfattende modifikasjoner. Den har ikke blitt skrudd mye på, for alt som var av understellsdeler var løst da jeg fikk den. + driverk. bilen manglet div. osv. Men den er i gode hender. bensintryggregulatoren min henger seg rett som det er, så den må få bygge opp trykk før den starter. men har ny liggendes. Rosa kameraet er søstera mi sitt. hehe. Skal ha bilen på Verksted og få utbedret de siste småfeilene som er med den før jeg starter ombygging. Ta en tur på Trimchip.com -> Sjekk E34 535i. for modifisert ytelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 her er det som står der: Ytelse 155 kW / 211 hk 173 kW / 234 hk Dreiemoment 320 Nm 340 Nm Max-hastighet 235 km/t 244 km/t Annen informasjon Her reduseres forbruket ved normal kjøring! så 244 stemmer vel heller da. i følge de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Må føye til med att den er solgt nå, og går fortsatt i lillehammer området Var ei søt jente på biri som kjøpte den etter mye om og men Gikk for 50 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Må føye til med att den er solgt nå, og går fortsatt i lillehammer området Var ei søt jente på biri som kjøpte den etter mye om og men Gikk for 50 000,- Det måtte være et røverkjøp! Regne med jeg ser denne i lillehammer traktene, utrolig tøff bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 her er det som står der:Ytelse 155 kW / 211 hk 173 kW / 234 hk Dreiemoment 320 Nm 340 Nm Max-hastighet 235 km/t 244 km/t Annen informasjon Her reduseres forbruket ved normal kjøring! så 244 stemmer vel heller da. i følge de også. 244 med org hjul ja.. større hjul han har, fortere går det:) normalt det:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
want850 Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Synes ikke du 27 hk er vel stor økning på bare en chip? Selv om det står der på siden, betyr ikke det at det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Dere som snakker om tjening av hk med chip, sjekk ut dette: http://www.turnermotorsport.com/html/de ... _ID=E34535 Sjekk også denne, 535i med 3" eksos, andre plugger og andre dyser.. 190hk på hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Veldig pen bil! =)=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
want850 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Dere som snakker om tjening av hk med chip, sjekk ut dette: http://www.turnermotorsport.com/html/de ... _ID=E34535 Mange av de amerikaneran har jo røkt sokkan sine. Hadde det vært en turbo bil, så kunne jeg ha trodd på de drømmetallene der. Trur ikke det e mer enn maks 10 hk å hente på å chippe en NA bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå