Gå til innhold

Min E34 520i M50 "M-sport"

Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 235
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Just luv ur car! :D

Takk :)

Den har vært litt lite prioritert da den alltid har vært bil nr to/bruksbilen både nå og mens jeg hadde 325'n. Men har tatt meg i nakkeskinnet nå å prioritert den :)

Har ellers ikke noen konkrete planer, tar det som det kommer. Lyst på m-tech bakfanger for å komplettere eksteriøret og M5 interiør, helst i mørkt alcantara/stoff men gjerne i sort skinn også.

Enda ett bilde fra Jon også:

u8ko08927ej573oadvce.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Den var ikke spesielt pen når jeg kjøpte den nei, høy som fjell forran, rieger fanger, bortimot deffekt AE med lys i bare 5 av tilsammen 16 pærer i ringene og helt løs eksos potte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

For en ukes tid siden bestilte jeg ny pakke fra Koed, håper de får delene de manglet og sender pakken nå i starten av denne uka :)

I pakken er det stort sett alt som trengs for å skifte det meste i forstillinga.

Har kommet en del kjente vibrasjoner med tiden samt at jeg vil oppgradere litt der fremme. Skifter blandt annet:

- Casterstagene (øverste bærearm) med nye kuleledd

- Alu bærearmene (de nederste) med nye kuleledd

- Bilstein b8 sprint dempere

- Topplager

- Gummiringer til fjærene

- Fjærskåler

- Ledd til stabstag

- Polyflex til stabstag

- M-tech low-slung stabstag, samme som på M5 (brukt)

- Polyflex foringer til casterstag

- Hele endeledd

- Hjelpe styrestag med foring

Når dette er gjort er det bakstillinga sin tur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

@#¤%#¤ Koed har ennå ikke sendt pakken min, den skulle sendes på mandag (7 sep.).

Nå rekker jeg ikke å få den før jeg drar på nordsjøen igjen :x

Sikkert en grunn til at den ikke er sendt ennå, men en kamerat sin pakke har heller ikke blitt sendt, og den skulle blitt sendt samme dag som min. Men frakt er også koed's svakeste punkt selv når det går som det skal. Har handlet masse hos koed og er kjempefornøyd med alt unntatt frakt som enkelt og greit tar for lang tid (tar en uke fra de sender den fra danmark, til den kommer hit).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det dukket opp en del tilfeller der Koed ikke akkurat imponerer med leveringssikkerheten sin. Har ikke hatt problemer selv, men jeg legger jo merke til trenden. God tur på sjøen, Ole. Vi snakkes på neste treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det dukket opp en del tilfeller der Koed ikke akkurat imponerer med leveringssikkerheten sin. Har ikke hatt problemer selv, men jeg legger jo merke til trenden. God tur på sjøen, Ole. Vi snakkes på neste treff:)

Hehe, drar ikke til sjøss før førstkommende fredag men ellers takk Eirik :)

Ja, neste treff, forutsatt at det ikke har blitt feil føre på veien, må jeg prøve å stille med rett bil som en siste gang før vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skulle fått tak i noen 15" stålfelger og 175 dekk og spinne vilt:)

Hehe, en ting er nå at å se en M3 spinne på vinteren imponerer ingen :P

Men denne bilen skal heller ikke utsettes for salt og annet drit som kommer med vinteren, samt at vinteren er en fin tid å ha de innendørs for å gjøre mer omfattende reparasjon/modifikasjon/finpuss.

Men når det er sagt, hadde det vært en vanlig M3 hadde jeg ikke vært noe redd for å bruke den som helårs bil, e36 325'n jeg hadde hadde faktisk imponerende fremkommelighet på vinterføre med dekk i moderat prisklasse. 25% diff brems har nok en del og si, det hadde 325'n og det har også M3 (standard på alle e36 M3 er det ikke).

Ble aldri stående med 325'n og den startet like lett hver dag uansett temperatur, jeg fikk dog vinter nr to satt inn motorvarmer for de kaldeste dagene for å være litt snill med motor.

btw Eirik, 15" stålfelg går ikke på pga dimmensjon på bremser ;)

Det gjør ei heller de fleste 16".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...