Gå til innhold

Min E34 520i M50 "M-sport"

Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 235
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ble rett og slett drita lekkert med nye kyr i bilen! Du begynner å få en lekker bilpark der oppe nå, Ole.

Hehe, takk Eirik :)

Setene er som en drøm å sitte i i forhold til de orginale iallefall :love:

Har foresten lekt møbeltrekker nå i kveld. Mitt gamle interiør (stoff) ble jo flyttet over i dama's 525 siden mitt var mindre slitt enn hennes (også stoff). Men selv om mitt førersetet var mye mindre slitt enn hennes gamle, hadde også mitt førersete den vanlige slitasjen (hull) som e34 førerseter i stoff får rundt 250-300'000. Men nå har jeg flyttet trekkene fra damas gamle passasjersete (som ser uslitt ut) over på hennes gamle førersete (som hadde gedigene hull all-over). Så i morgen får dama helt og fint førersete uten hull for første gang :D

Og dermed blir vi begge forbøyd siden hennes interiør da er skadefritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STRØØKENT ole.. men jeg må bare spørre, er du multimillionær??

Takk Torgeir :)

Noe, var ikke millionær sist jeg sjekka konto ihvertfall :P

Bestemte meg for at nå måtte 520'n få litt oppmerksomhet. Er jo den som blir brukt 99% av de to bilene mine. Derfor har ikke GT'n fått noe de siste par månedene. Har jo tatt det litt etter litt, understellet ble jo over to måneder, først forran så bak. Har også kjøpt mye brukt sånn som framfangeren, sideskjørtene og setene.

Syns den begynner å bli bra nå, viktig at man trives i bruksbilen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bestemt at han eier en av platformene ute i Nordsjøen, så det er nok grunnen;)

Hah, hadde det nå vært så vell. Nei det er nok snakk om prioriteringer. Ble jo ferdig med det lille lånet på GT'n nå for en stund siden. Bare det åpnet jo noen nye kr. Ellers bor vi jo billig (ikke smart men billig) i leilighet. Ikke de store faste utgiftene i måneden samt at uventede vedlikholds ting som dukker opp stort sett dekkes av huseier. :)

Planen videre nå er å ta travers foringene, bærearmsforingene bak og "knirkeleddene" (de små kuleleddene ved bærearmene bak), m-tech bakfanger, de små listene under dørene (m-tech) og noe annet diverse.

Har også vurdert å få tak i brukte M5 caliptere forran og dermed oppgradere bremsene forran, men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fikk av den forferdelige fangeren. e34 er en av de peneste bilene bmw har laget. og den bilen kler kun det som er ogrinalt til e34. den bilen du har er nå etter min mening blitt kanon fin. liker fargen:)

Alltid godt å høre at arbeidet på bilen faller i smak :)

Ja den stygge fangeren skal aldri på bilen igjen.

E34 er absolutt penest med orginal plast !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott flott flott! Fronten er så og si perfekt etter mitt syn! :)

Takk :)

Får på m-tech listene under dørene, m-tech bakfanger, hel lakkering og noen finere felger så er jeg i mål utseendemessig :)

Videre da må være å bygge om til m60 med manuell, har vært forelsket i lyden av bmw 8'eren siden jeg hørte den første gang og det skal jeg ha før eller siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Pakke fra koed, ikek så spennende men:

- Plugger (Bosch "High power")

- Olje

- "Bakveggsplata" i bagasjerommet fra M5 for å komplettere M5

bagasjeromsinnredningen fra M5. pluss klips til denne.

- støvbeskyttelsen til bakdemperene (med den ekstra demperen, vet bilstein

har innebygd "bumperstop" men må ha den for å holde på plass støv

belgen. bestilte derfor bumperstop fra m5 så den blir minst mulig).

Har også hovedforingen til traversen liggende, har ikke hatt tid til å bytte den ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...