Marius2002 Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 æsj..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jaja.. slike ting gjør jo min bil finere hvertfall.. For hver e36 som blir ødelagt, blir min litt finere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Hvor fant du denne perlen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Ser ikke problemet, det er jo bare en e36, og de kommer jo aldri til å bli spessielle uansett. (E36=Golf 3) Om noen synes dette ser bra ut så er jo det fint for dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Du er en golf 3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Saklig... Poenget er at de er akkurat like vanlige og kjedelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Tenk vis alle hadde hatt lik smak . kjørt rundt i E30 hele gjengen . ka faen skulle dere da klaget på . ? att han ene har lite luft i dekke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg har både en E36 og en golf 3.. Vil nå påstå Breitbauen er mer spesiell.. Treffer sjelden en sånn på vei til jobb.. Jeg er ikke redd for å si at en bil er fin om en bil er fin.. Jeg er enig i mangfold og slikt, men likevel.. Det er ikke alle ting som er til det bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Skal ikke nekte på at din er spessiell(om det er positivt eller ikke er jo opp til hver enkelt) Men e36 er IKKE noe spesiellt i seg selv. Å da er det jo ikke noe problem at noen vil gjøre noe slikt med sin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Tenk vis alle hadde hatt lik smak . kjørt rundt i E30 hele gjengen . ka faen skulle dere da klaget på . ? att han ene har lite luft i dekke ? Btw: Alle her inne har nesten lik smak.. Vi kjører rundt i omtrent like biler, og beundrer hverandres på treff.. De her inne som kjører "spesiell" bil kommer ikke på treff, og uttaler seg også sjelden her inne.. De som har biler på kanten, får skryt og ris, og de som har biler over kanten får bare slakt.. Er bare sånn det er her inne.. Og tror ikke det er noe bedre verken på forumet til Honda, VAG, MBentusiast med fler.. De som har slike biler, bruker rett og slett lite tid på forum som dette?! Må si jeg har vokst mye av å se på mange bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Har Bmw kommet ut med BÅT? tenkte akuratt det samma, det så jo ut som en båt, trenger jo bare en påhenger så er han i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Vakke pen den. Går en lysblå met. E34 i Ålesunds området som FAKTISK er MYE verre. Det er et av de styggeste ferdige prosjektene jeg har sett. Har vært et bilde av den her inne en gang før. Frysninger.............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Vakke pen den. Går en lysblå met. E34 i Ålesunds området som FAKTISK er MYE verre.Det er et av de styggeste ferdige prosjektene jeg har sett. Har vært et bilde av den her inne en gang før. Frysninger.............. Den med luftinntak på panser, flyvinge bak og mye sugekoppfigurer i frontruta? Så en her i Molde en dag i sommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Skal ikke nekte på at din er spessiell(om det er positivt eller ikke er jo opp til hver enkelt)Men e36 er IKKE noe spesiellt i seg selv. Å da er det jo ikke noe problem at noen vil gjøre noe slikt med sin... Hva er spesielt da? Ingen biler på 90 tallet er spesielle.. Ser omtrent alt som fins på vei til jobb hver dag,.. Hun/han har jo spesiell bil da.. Hehe. Absolut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Er vel slik det ender opp når man vil ha en spesiell E36 som ingen andre har... Jeg skjønner ikke hvordan noen har hjerte til å gjøre noe slikt med en bmw uansett hvor spesiell den måtte bli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå