mrmpower Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 er vell en innpå forume hær som selger bilen i deler, husker jeg rett så var vell stylinga solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 var feil bil, fronten var ganske lik http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=90877 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 var jo ikke så gal denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 var jo ikke så gal denne Du som har så strøken og fin bil synes ikke den der var så ille? Sitter fredagsrusen igjen? ;P Altså, sett i forhold til en del polakkbygg synes jeg den var moderat...men jeg ville ikke bli sett død i den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 For å være helt ærlig kan jeg vell ikke si annet enn at det er ødelegging av E36 på gang her.. Men om eieren er fornøyd så får han bare være det ikke min smak..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2008 tror ikke bilen eller noe er solg, jeg så denne nemlig på fredag, den står ofte på MB Auto på kalandseid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Jeg gråter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Har Bmw kommet ut med BÅT? tenkte akuratt det samma, det så jo ut som en båt, trenger jo bare en påhenger så er han i gang Den flyter ikke så godt da, mange hull i skuta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Har Bmw kommet ut med BÅT? tenkte akuratt det samma, det så jo ut som en båt, trenger jo bare en påhenger så er han i gang Den flyter ikke så godt da, mange hull i skuta det er vell best at den hadde synket da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 var jo ikke så gal denne han sier det kun for å skape debatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Er ikke denne smålik din Reef? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 kunne like godt ha kjæsjet den i 100 km't i fjellveggen jo . . . da hadde jeg likt den bedre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Skjønner ikke hvorfor folk gidder å skriv side opp og side ned her på forumet hver gang det kommer en "ny" E36 med særdeles linjebrytende støtfangere og blanke baklys og greier. Dette har vi jo sett 100 ganger før. Men jeg syns heller ikke det er pent, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 var jo ikke så gal denne Du som har så strøken og fin bil synes ikke den der var så ille? Sitter fredagsrusen igjen? ;P hehe... snakket bare PISS var jo ikke så gal denne han sier det kun for å skape debatt.. nope.. ikke noe debatt... kun for piss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Er ikke denne smålik din Reef? hehe...hyyyysj, han blir så sinna Men det sa jeg og, altså slik den såg ut første gang den var her på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå