Marius2002 Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=528243Ikke bare BMW som blir hengt ut. Luksusbiler / Merker med høy status har en tendens til å bli ofte nevnt ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Alle i ung alder har kjørt fort,sånn er det bare også blir dem litt eldre å får litt mere fornuft også begynner dem å klage på di unge som kjører gris også har dem akkurat vært sånn selv (rart det der). Idioti å kjøre sånn på ofentlige veier,men kjører man sammen med flere så er det lett å bli revet med sånn er det bare.. Trodde bare forsikringa steg mere på di unge jeg,å det er jo egentlig veldig bra,for å ha 323-325 som begynner bil er ikke så smart. Er vel best å la jentene kjøre di spreke å guttene kjøre di trege. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Idioti å kjøre sånn på ofentlige veier,men kjører man sammen med flere så er det lett å bli revet med sånn er det bare.. . Nå vet ikke jeg om du mener sammen med flere mennesker i bilen du kjører, eller flere biler som kjører samlet. men en ting er jævla sikkert, og det er at iallefall jeg, kjører ALDRI verken en eller to km/t over fartsgrensen med mine venner i bilen. og det burde være en regel for alle! dersom du mener at man kjører sammen med flere biler etter hverandre, så kan jeg forstå at man kan bli litt revet med, vise litt muskler på bilene osv. men for guds skyld, dette er jo forhåpentligvis ikke noe som skjer på e6 igjennom oslo feks. og det å kjøre slike race oppimot 180km/t blir bare for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Beklager for det,men mente flere biler å IKKE flere folk i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Her er forresten bilde jeg fikk tilsendt fra Opel-eieren som kom bak E34'n. Er flaks det gikk bra, han gikk ut av bilen og var like hel, et par skrubbsår bare. Eneste han var i sjokktilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 faen jeg som har e34 da , får ikke håpe han har gjensidige ... idiot kjøring etter veien er vel ikke det lureste man driver med for å si det sånn . Men han kan være glad han kjørte en 5 serie å ikke noe japseblekk for da er det ikke sikkert han har vært her i dag . ser jo ut til at e34 er en ganske sikker bil etter aldern hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Kan nevne at "pilot" bare hadde en kul i hodet og noen småskader... (EDIT: så det var nevnt over her...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 høy fart og piggdekk er vell ikke den beste kombinasjonen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Man lærer vel så lenge man (over)lever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Helt utrolig at han bare fikk en liten kul i hodet etter den smellen..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Å påstå at alle har kjørt like jævlig er bare tull. Jeg har hatt mine mindre heldige stunder i trafikken (ingen ulykker), men aldri i nærheten av slik kjøring som dette. Det er nå slik mange mennesker/gutter er. Må lære av egne feil, ikke andres. Og så er det noen som aldri lærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Gjør vondt å se en E34 i den tilstanden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Er det noen del av landet som di fleste ulykkene skjer ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå