ALLSTAR Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 http://www.adressa.no/nyheter/moreromsd ... 162384.ece noen fra Trondheim som har solgt han bilen foresten?? undres litt på hordan bil det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 makan til dumheter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Målinger Statens vegvesen framla i retten viste skrensespor som var 165 meter lange. Snakk om å ikke kjenne sine egne begrensninger, ungdommelig overmot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Man bør lær sæ å se si begrensning bak rattet Slapp av folkens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Dummeste man gjør rett etter kjøp av ny bil er jo og grise kjøre den.. Spesielt når man ikke har prøvd slik type bil før! Man vet jo ingen ting om hvordan bilen tar svinger, bremser, osv osv.. Ren idioti mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steel bmw Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg å så denne å begynte å lure på om det var noen her inne som solgte bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Husker såvidt denne saken ja, stod om det i lokalavisa her da det skjedde. Husker ikke hvilken bil det var snakk om da. Noen som har bedre hukommelse enn meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 fann for en PIKK HATER ALLE DERE SOM GIR MEG GRISEDYR FORSIKRING MED DIREKTE UVETTIG KJØRING PÅ OFFENTLIG VEI!!!! aaaaaarg:@ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 http://www.adressa.no/nyheter/moreromsdal/article1162384.ecenoen fra Trondheim som har solgt han bilen foresten?? undres litt på hordan bil det er snakk om 318TDs? Tenkt på det jeg at jeg tror ikke 325en blir solgt til ungdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Dette går vel ikke utover våre forsikringspremier. Det er jo bevist at han kjørte alt for fort. Da betaler ikke forsikringsselskapet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hmm.. sjekka hva det ville komme på å forsikre en e36 320 på meg.. 15000 i året med kasko. 3000 mer en det jeg betaler for 523´n d, og den er verd ca dobbelt så mye.. Skjerp dere folk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Dette går vel ikke utover våre forsikringspremier. Det er jo bevist at han kjørte alt for fort. Da betaler ikke forsikringsselskapet noe. Neivel? Enda en BMW registrert i en ulykke...Sto det riktig nok ikke noe om det i teksten, men om han påførte andre økonomiske skader...så må forsikringsselskapet ut med penger. Det har seg jo slik at for hver BMW som krasjer, jo sikrere på selskapa på at BMW-førere kjører som noen idioter, så her må høye premier til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Dette går vel ikke utover våre forsikringspremier. Det er jo bevist at han kjørte alt for fort. Da betaler ikke forsikringsselskapet noe. Men havner det ikke i statistikken alikevel? Fant et bilde av ulykka. Ser ut om en E34. http://www.tk.no/nyheter/article3408122.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Fant et bilde av ulykka. Ser ut om en E34.http://www.tk.no/nyheter/article3408122.ece Der fant du artikkelen jeg tenkte på ja. En bekjent av meg kjørte forbi ulykkesstedet en stund etter det hadde skjedd, og det så slettes ikke bra ut nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Vil nok tro det er en e34 ja. Vel synd han må sitte inne i 36 dager da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå