Dirty Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 Blir nok ikke samme farge. den er så forferdelig stygg. Mye mulig det blir den gamle m3 maskinen i bilen nå, det hadde jo vært fantastisk gøy
-Roger- Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Stygg?? Nå blir jeg fornærmet... Min første bil var en 85 mod e30 318i med 5 gir og samme farge som den bilen der var KONGEBIL
Dirty Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 haha syns fargen er helt forferdelig
-Roger- Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Glemte forresten å nevne at den hadde gule/sorte setetrekk fra biltema også.... Rart jeg fremdeles savner den bilen Men blir nok en kongebil når dere er ferdig uansett hvilken farge dere velger... må showe masse da med drifting
Mexos Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Blir nok ikke samme farge. den er så forferdelig stygg. Mye mulig det blir den gamle m3 maskinen i bilen nå, det hadde jo vært fantastisk gøy Enig der, men blir jo som å lakkere en M3 GT. Greit fargen er uggen, men er jo liksom halve sjelen til bilen
Dirty Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 Blir nok ikke samme farge. den er så forferdelig stygg. Mye mulig det blir den gamle m3 maskinen i bilen nå, det hadde jo vært fantastisk gøy Enig der, men blir jo som å lakkere en M3 GT. Greit fargen er uggen, men er jo liksom halve sjelen til bilen Hehe. sant nok. må tenke litt på den. forresten ser det ut som m3 maskinen er i box nå
gnmfr Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Blir nok ikke samme farge. den er så forferdelig stygg. Mye mulig det blir den gamle m3 maskinen i bilen nå, det hadde jo vært fantastisk gøy Enig der, men blir jo som å lakkere en M3 GT. Greit fargen er uggen, men er jo liksom halve sjelen til bilen Enig enig lag en avstemming også kan vi inne på forumet bestemme om den skal være smurfeblå eller svart:D(eventuel en annen farge)
///Mysild Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 du får si ifra så kan jeg stikke innom å ta bilder hehe...
BreitBau Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Smuuurfeblå Og få tilbake de Rosa Viperstripene.. i vil ha den sånn igjen!!
OLEZZ Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Det har skjedd mye siden den gang. Gikk ikke like fort som nå.
Lars89 Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Gatebil har utvikla seg litt siden 2002. Hadde ikke kommet til finalen engang med der i dag. Strøkent kjørt, men for lite røyk i forhold til en 800hk Auda som må borti sandfella for å få sladd .
///Mysild Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Gatebil har utvikla seg litt siden 2002 og ikke til det bedre akkurat!
iNthe Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 jeg syns den skal være hvit, med svarte lister eventuelt svart panser, tak og trunk (bagasjen)? men nå er ikke bilen helt strøken akkurat, endel bulker å skrap.. så spørs hvor mye arbeid vi legger i den.. :s hva slags interiør stod det i bilen? nå står det kun dashbord og to bøttestoler vi kjøpte av ylindgren.. og snart hydraulisk brekk vil jeg tro..
Boost Criminal Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 jeg syns den skal være hvit, med svarte lister eventuelt svart panser, tak og trunk (bagasjen)?men nå er ikke bilen helt strøken akkurat, endel bulker å skrap.. så spørs hvor mye arbeid vi legger i den.. :s hva slags interiør stod det i bilen? nå står det kun dashbord og to bøttestoler vi kjøpte av ylindgren.. og snart hydraulisk brekk vil jeg tro.. svart M3 skinn
Dirty Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2008 ja blir nok hvit med svarte lister\ breddere. gøy med noe som ikke alle har. blå fargen blir det ikke uansett. det er uaktuelt. driter faktisk i at dere mener jeg skal ha den for den fargen er så jæævli stygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå