Gå til innhold

BMW M3 Banebil - InfinityII widebody - Ny update side 17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nok ikke samme farge. den er så forferdelig stygg. Mye mulig det blir den gamle m3 maskinen i bilen nå, det hadde jo vært fantastisk gøy ;)

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Stygg?? :lol:

Nå blir jeg fornærmet... Min første bil var en 85 mod e30 318i med 5 gir og samme farge som den bilen der var :D

KONGEBIL :P

Skrevet

Glemte forresten å nevne at den hadde gule/sorte setetrekk fra biltema også....

Rart jeg fremdeles savner den bilen :?

Men blir nok en kongebil når dere er ferdig uansett hvilken farge dere velger... må showe masse da med drifting :P

Skrevet
Blir nok ikke samme farge. den er så forferdelig stygg. Mye mulig det blir den gamle m3 maskinen i bilen nå, det hadde jo vært fantastisk gøy ;)

Enig der, men blir jo som å lakkere en M3 GT. Greit fargen er uggen, men er jo liksom halve sjelen til bilen :lol:

Skrevet

Enig der, men blir jo som å lakkere en M3 GT. Greit fargen er uggen, men er jo liksom halve sjelen til bilen :lol:

Hehe. sant nok. må tenke litt på den.

forresten ser det ut som m3 maskinen er i box nå 8)

Skrevet

Enig enig lag en avstemming også kan vi inne på forumet bestemme om den skal være smurfeblå eller svart:D(eventuel en annen farge)

Skrevet

Gatebil har utvikla seg litt siden 2002. Hadde ikke kommet til finalen engang med der i dag. Strøkent kjørt, men for lite røyk i forhold til en 800hk Auda som må borti sandfella for å få sladd :roll: .

Skrevet

jeg syns den skal være hvit, med svarte lister :) eventuelt svart panser, tak og trunk (bagasjen)?

men nå er ikke bilen helt strøken akkurat, endel bulker å skrap.. så spørs hvor mye arbeid vi legger i den.. :s

hva slags interiør stod det i bilen? nå står det kun dashbord og to bøttestoler vi kjøpte av ylindgren.. og snart hydraulisk brekk vil jeg tro.. :)

Skrevet
jeg syns den skal være hvit, med svarte lister :) eventuelt svart panser, tak og trunk (bagasjen)?

men nå er ikke bilen helt strøken akkurat, endel bulker å skrap.. så spørs hvor mye arbeid vi legger i den.. :s

hva slags interiør stod det i bilen? nå står det kun dashbord og to bøttestoler vi kjøpte av ylindgren.. og snart hydraulisk brekk vil jeg tro.. :)

svart M3 skinn

Skrevet

ja blir nok hvit med svarte lister\ breddere. gøy med noe som ikke alle har. blå fargen blir det ikke uansett. det er uaktuelt. driter faktisk i at dere mener jeg skal ha den :P for den fargen er så jæævli stygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...