E30Frelst Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Okok Skrev de inn høyden du godkjente den med også, eller kun selve senkesettet? Ang. dekk- og felg dim, hva skrev de der? De skrev hvor mye jeg kunne senke den, så målte de bare hvor mye jeg hadde senket den : ) De skrev 215/40-17. Det er samme gummien som jeg har på LM-reps a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Bilder av bilen med Rs på eller? Er det 16" eller 17"? Nei du det kan jeg ikke gi deg, for jeg har ikke fått noen felger enda Har overført penger 2 ganger, men selger sliter virkelig med å oppgi fullt navn. Banken i tyskland godtar ikke at jeg bare bruker fornavnet hans, så penga hans blir sendt i retur. Og han kan ikke ETT ord engelsk, og jeg kan jo ikke så mye mer en "Danke & Bitte". Men skal prøve og få sendt felga hit først nå, så overføre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Kjøre og hente de i stedet Så er du sikker på at du får de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Beste er å bruke paypal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 yes, men han skjønner det jaggu ikke.. Kan jo såvidt tysk, snakker med skikkelig slang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Da har jeg sluppet bilen så langt som overhodet mulig ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Pent! Veldig fin E30 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Hehe, takk for det! Den skal snart ribbes i front med nye skjermer og frontplate! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Veldig fin e30. Sleng ut flere bilder etter senken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Clean, sa folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Det ble da lavt nok det der. Blir ikke store klaringa hvis du druser på ei Is-leppe der. Blir så bra om du får breie rs'ere på den faen meg sjelden farge det der..me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Update Nye felger på gang! Denne gangen blir det: 4x100 8.5x17 ET20 foran 9.5x17 ET18 bak! Kan bli ganske spennende, sier ikke hva det er helt enda, men sier såppas at det er 3 delte hjul Hva skjedde egentlig her? ..og hva slags felger var det snakk om?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 10 points! Digg stuk nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 blei tøft med senk ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå