TCCW Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 RUST?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 RUST?? HVOR?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ref fra annonsen til en kar om en e30 325.Jepp, det stemmer. Fin bil dette, så du golfen som sto i garasjen da du hentet bilen da? =) Fikk nok ikke helt riktig tone med selger, da han begynte på prisen som lå ute, og bare gikk oppover. Og så skulle han bestemme seg i løpet av helga, og da hørte jeg ikke mer fra han. Så da lot jeg det ligge. Den lå som flere har nevnt ute til salgs lenge, men godt den endelig fikk fart på bena. Tenkte gå samme vei som deg. bare 60/40 senk. BBS RS i gull/sølv kant og leppespoiler på bagasjelokk. Smooth bil, bare bytt ut interiøret! Det er litt "gammel gubbe". denne bilen fortjener sort skinn! ...jeg også tror jeg veit hva du måtte ut med for bilen Hehe, det jeg trodde Nei jeg henta den på en parkeringsplass jeg, strøken den golfen eller? Hehe, jeg ankom i e30, sikkert litt avgjort der : ) Hvis det blir no styling stæsj, da blir det isåfall M-Tech 2 : ) Jeg har faktisk ikke tenkt og bytte ut interiøret, da det som sitter der er STRØKENT Men skjønner påstanden din om gammel gubbe, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 RUST?? HVOR?? Nede til venstre i bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Er bare dråper som er litt uheldig med lyset det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Det stemmer bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Nå gleder jeg meg til disse felgene ankommer : )BBS RS 8*16" 9*16" har du bestillt BBS RS1 felger til bilen ? btw:du har funnet et ganske sjeldent og strøkent eksemplar av e30 skulle fått gjort litt med inntriøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Nå gleder jeg meg til disse felgene ankommer : )BBS RS 8*16" 9*16" har du bestillt BBS RS1 felger til bilen ? btw:du har funnet et ganske sjeldent og strøkent eksemplar av e30 skulle fått gjort litt med inntriøret Det har jeg Takk for det Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ! Interiør planer er langt fram i tid, isåfall strøkent sort sportskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Idet bilen triller ut fra fabrikken er ikke bilen STRØKEN lenger. skjønner ikke hvorfor dere misbruker det ordet så til de grader. Bilen er nok pen og velholdt. Men ikke strøken! bare en ny ubrukt bil som er STRØKEN. Vil alltid være en eller annen form for ripe\skavanke på en så gammel bil. å da er den ikke STRØKEN lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Savner nybilen sin fælt allerede, denne ivrige eieren : / Legger ut et bilde til, så jeg har noe og glede meg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Idet bilen triller ut fra fabrikken er ikke bilen STRØKEN lenger. skjønner ikke hvorfor dere misbruker det ordet så til de grader. Bilen er nok pen og velholdt. Men ikke strøken! bare en ny ubrukt bil som er STRØKEN.Vil alltid være en eller annen form for ripe\skavanke på en så gammel bil. å da er den ikke STRØKEN lengre. Kom og finn denne feilen a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Strøken e30 du har fått deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Idet bilen triller ut fra fabrikken er ikke bilen STRØKEN lenger. skjønner ikke hvorfor dere misbruker det ordet så til de grader. Bilen er nok pen og velholdt. Men ikke strøken! bare en ny ubrukt bil som er STRØKEN.Vil alltid være en eller annen form for ripe\skavanke på en så gammel bil. å da er den ikke STRØKEN lengre. Kom og finn denne feilen a! Ripe på bagasje lokket!! og angående golf'n. Så var det en 96 3'er org. GTI ,sort med special edition interiør/eksteriør, med kunn 53.000km på telleren. Den var MEGET lekker. Men lykke til videre med prosjektet ditt! Fint utgangspunkt, eneste minus er automat. Men Du skal vel bare cruse med denne likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Idet bilen triller ut fra fabrikken er ikke bilen STRØKEN lenger. skjønner ikke hvorfor dere misbruker det ordet så til de grader. Bilen er nok pen og velholdt. Men ikke strøken! bare en ny ubrukt bil som er STRØKEN.Vil alltid være en eller annen form for ripe\skavanke på en så gammel bil. å da er den ikke STRØKEN lengre. Kom og finn denne feilen a! Ripe på bagasje lokket!! og angående golf'n. Så var det en 96 3'er org. GTI ,sort med special edition interiør/eksteriør, med kunn 53.000km på telleren. Den var MEGET lekker. Men lykke til videre med prosjektet ditt! Fint utgangspunkt, eneste minus er automat. Men Du skal vel bare cruse med denne likevel Jeg ser den, men den er borte nå, polert bort med clay Den skulle jeg likt og ha sett Høres snasen ut Tusen takk for det, jeg skal gjøre så godt jeg kan, syns egentlig det holder med bbs rs og coilovers og m-tech 2 ratt jeg da men Jeg gjør hva jeg kan, ettersom hva lommeboka kan tilby meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Strøken e30 du har fått deg der Tusen takk for det : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå