Endre Hånde Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Takk for det. Joda, du merker jo at det er en diesel, men den fungerer overaskende bra selv på bane! Savner jo til tider et par tusen omdreininger, men i forhold til prisen så syntes jeg dette fungerte best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Aha! Flere E82 eiere!Noen som vet hvor mange som er solgt Norge? finnes det noe annet enn 120d? Foresten en skikkelig fin bil! Vet ikke hvor mange, men jeg vet om 5stk tror jeg. 120d og 123. Du får i Norge 120cd, 123cd, 125ci og 135ci. I USA har man 128ci og 135ci.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Det kan hende jeg går for setene i bilen min, er ikke sikker enda. Skal sjekke pris først og om det er varmeseter. Lurer også hvordan det blir med tanke på å ha skinn bak og de foran. Hvis jeg kjøper de og det ikke blir bra med tanke på skinn og delskinn kan det da være aktuellt å kjøpe mine hvis du får en bra rabatt? De vil da ikke være brukte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 ja da kan jeg være meget interessert i disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 ja da kan jeg være meget interessert i disse. PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 19, 2008 Forfatter Share Skrevet November 19, 2008 Pm besvart. Hører fra deg senere da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Aha! Flere E82 eiere!Noen som vet hvor mange som er solgt Norge? finnes det noe annet enn 120d? Foresten en skikkelig fin bil! Vet ikke hvor mange, men jeg vet om 5stk tror jeg. 120d og 123. Du får i Norge 120cd, 123cd, 125ci og 135ci. I USA har man 128ci og 135ci.. Pr dags dato ligger det 10 stk e82 på finn.no, derav 2stk 123d. Så noen er det, men ikke mange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Ja, det har kommet en del det siste halve året. Har dog ikke sett mange av de på veien enda.. Er vel bare din jeg har møtt mener jeg. Den lemansblå som nå er krasjet var på Rudskogen på vårtreffet, og så hadde Stian Sørlie en 123d som tilhørte bmw på våler i høst. Ellers har jeg sett en 118 cab ved et par anledninger. Biler som står hos forhandler til utstilling teller jeg ikke, mange av de er vel på finn og.. Går det mange i Trøndelag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 I Trondheim har jeg bare sett en Lemansblå som ble krasja, en sort og en "rød". Den røde sto forøvrig på Strandveien Auto.. Har sett flere e88 enn e82 på veien i Trheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Oppdatert med bilder av eksosen som ble montert idag. Takk til Simco AS for kjapp levering og god service. Bilspectra for montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Såg bilen din på 201 metern idag Tøff den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Flotte enderør! Hvordan er de montert? Fjernet bakre potte? Har selv bestilt Hartge enderør til min. Må fjerne bakre lydpotte for å få de montert. Regner med de kommer til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Det er en komplett ny bakpotte. Vurderte Hartge løsningen jeg og, men synes det virker litt hjemmemekk ut å erstatte potten med et rør.. Med denne er det jo og tuv papirer om noen skulle slå seg vrang. Lett og bytte tilbake er det jo og, siden denne nå bare er skrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Ble det noe annerledes lyd med den nye potta? Veldig fin bil du har! Vurderer en sånn en for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Lyden er litt endret, men det er minimalt. Du hører turboen litt bedre ved hard belastning om du virkelig hører etter.. På tomgang er den helt stille. (Kaklingen er jo der.) Det er jo ikke mye å vurdere, bare slå til! Meget fornøyd jeg ivertfall. Om du byr høyt nok så kan jeg jo vurdere salg av min og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå